י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סיים את דרכו במפלגה

אבידר מגיב להקלטה: "מישהו מנסה לסכסך ביני לבין ליברמן"

בתגובה להקלטה שפורסמה הבוקר שבה נשמע אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' משמיע דברי ביקורת על ליברמן, לאחר שלא מינה אותו לשר בעת הקמת הממשלה, הערב הוא משבח את ראש מפלגתו ליברמן: "מעריך אותו ובזכותו אני בפוליטיקה"

אבידר מגיב להקלטה: "מישהו מנסה לסכסך ביני לבין ליברמן"
אביגדור ליברמן/אלי אבידר צילום: יונתן זינדל/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

השר ללא תיק, אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' התייחס הערב (שני) להקלטה שפורסמה הבוקר, שבה הוא נשמע מבקר את ראש מפלגתו שר האוצר אביגדור ליברמן על אופן חלוקת התיקים בעת הקמת הממשלה, כאשר אותו הותיר ללא תיק משמעותי ומשפיע סביב שולחן הממשלה, הערב הוא מנסה למזער את הנזק שכבר נעשה ומשבח את הבוס.

אבידר טען שמדובר בהקלטה ישנה מלפני חודשיים, וכי מי שהפיץ אותה דאג שהיא תופץ היום כדי לסכסך בינו לבין ליברמן. "מי שהקליט אותי לפני חודשיים ודאג להדליף את ההקלטה דווקא היום, עשה זאת כדי לייצר סכסוך מחודש מול השר ליברמן".

"ככל שזה תלוי בי זה לא יקרה. מעריך אותו ובזכותו אני בפוליטיקה", שיבח אבידר. מוקדם יותר כאמור, פורסמה ברשת ב' הקלטה שבה אבידר נשמע מבקר את ליברמן.

"הוא הציע לי את אותו התפקיד של שר במשרד האוצר. פרצתי בצחוק. אמרתי לו תודה רבה, זה תפקיד חשוב אבל אני מוותר", נשמע אבידר אומר לבן שיחו. "אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר ולי משאיר את הקשר עם ה-OECD".

"אז לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום. פעם אמרתי שחוק העריקים הזה לא נראה לי ולכן אני אתנגד. מותר לי", כך לדבריו.

השר ליברמן עצמו הגיב להקלטה לשאלת כתבת 'כאן' יערה שפירא בישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' ואמר: "אני לא מודאג משום דבר. נעביר תקציב בצורה חלקה בלי בעיות. גדלתי על ערכי ההדר הבית"רי, אני לעולם לא מקליט, לא את עצמי ולא אחרים ובטח לא מדליף את זה לתקשורת. אלי אבידר החליט ללכת בדרכו - ואני מאחל לו בהצלחה".

מהסיפא של דבריו העריכו הפרשנים הפוליטיים כי אבידר לא ייכלל ברשימת 'ישראל ביתנו' לכנסת הבאה, מי שמכיר את ליברמן כנוטר ונוקם יכול להיות סמוך ובטוח שזו כמעט עובדה מוגמרת.

אלי אבידר הקלטה אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד