ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מהפך קלורי

לרזות או לחדול: כך תנצלו את 'אחרי החגים' כדי לרדת במשקל

שיטת 'סלימפיט' לירידה במשקל ולחיטוב הגוף מסייעת לרבים, מכל גיל, מגזר ומגדר, לצלוח את האתגר בקלות, ללא כל מאמץ וללא דיאטות 'כאסח' • הכירו את הבחורה שצלחה את המשימה דווקא בתקופת 'אחרי החגים' ויצאה כך לשידוכים גאה ובטוחה מתמיד ואת הבחור ששינה את אורח חייו התזונתי ב-180 מעלות

לרזות או לחדול: כך תנצלו את 'אחרי החגים' כדי לרדת במשקל
אוכל משמין צילום: פיקסביי

תקופה זו של השנה מסמלת עבור רבים את בואה של השגרה המבורכת, בפרט בגזרה הקולינרית. אחרי חג המצות העמוס בארוחות גדושות ומשמינות, רצוי שיבוא איזשהו עוגן תזונתי.

מינה (שם בדוי), הייתה בת 19 כשהגיעה תקופת אחרי החגים ועד היום היא מודה על ההזדמנות שלקחה בשתי ידיה. "הייתי לפני מה שנקרא תקופת ה'שידוכים' (במלעיל) ורציתי להרגיש טוב עם עצמי, לא להתבייש באיך שאני נראית ולא לחוש ברגשי נחיתות כל הדרך לפגישה", משתפת אותנו.

לירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

"אמא שלי הפצירה בי להתחיל להיפגש, אבל לא הרגשתי מספיק בטוחה ומספיק שלמה עם עצמי, בשביל לצאת למהלך הכי משמעותי בחיים שלי".

מינה מציינת כי השידוכים היוו עבורה אך ורק טריגר לנושא שהטריד אותה כבר שנים. "בתור שמנה, חוויתי תמיד חוסר ביטחון עצמי ודימוי עצמי נמוך. זה הפריע לי מבחינה חברתית ואפילו מבחינת התנהלות פיזית", ממשיכה לספר בפתיחות. "לא פעם החברות שלי הלכו לטייל באזור הסמינר ואני אמרתי להן שאני מעדיפה להישאר בכיתה. לא סיפרתי להן שזה בגלל שאני מתקשה בפעולות פשוטות של התניידות ובעצם אני מאוד רוצה לצאת ולהסתובב איתן. שם פגשתי את הקושי החברתי והפיזי יחד".

מינה מדברת בשטף, אולם נעצרת לרגע כדי לחדד נקודה חשובה. "כמובן שאני משתפת את הדברים לא מתוך חינוך או משהו כזה. כל אחת יכולה לבחור בדרך החיים שלה וישנן כאלה שחשות בנוח עם משקלן ואני לגמרי בעד. אני בסך הכל מעבירה את החוויה האישית שלי".

כמובן, בדומה לרבים, מאחורי הסיפור האישי שלה עומדות לא מעט ניסיונות דיאטה שלא צלחו. "תמיד הייתי בטוחה שזו מן גזירה כזאת שאי אפשר להתמודד איתה. אחרי כל כך הרבה ניסיונות כושלים, לא פעם הרמתי ידיים".

המפנה הגדול הגיע כאשר ביקרה בביתה של חברתה וגילתה כי אמה שהייתה בעבר בעלת משקל רב, רזתה באופן מעורר השתאות. לאחר בירור מולה גילתה כי הצליחה לעשות זאת בזכות שיטת 'סלימפיט' שהפכה למוכרת בבתים רבים בישראל ומצליחה לחולל פלאים בקרב בעלי היסטוריה עגומה של שומן ועודף משקל וממש לשכתב אותה מחדש….

"זאת נשמעה לי תוכנית הכי הגיונית עבור אלו שרוצים לרדת במשקל. לא עוד 'דיאטות כאסח', אלא ירידה במשקל בהתאמה וליווי אישיים, כי לכל אחד יש את החולשות שלו וההרגלים שלו ואין כמו מאמנת שעובדת איתך צמוד לאורך כל הדרך".

התזמון היה מושלם מבחינתה. "הייתה זאת תקופת אחרי החגים ואמרתי לעצמי שזאת הזדמנות מצוינת להתחיל לרדת במשקל, כשהיעד מבחינתי היה להגיע עד פסח לגזרה נורמלית".

לירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

להפתעתה לא רק שעמדה ביעד, אלא אף הקדימה אותו משמעותית. "המאמנת המדהימה הלכה איתי צעד אחרי צעד, זיהתה את הכשלים בהרגלי האכילה שלי וכך בנתה לי סדר יום מזין וטעים, בלי לוותר על הפינוקים שהייתי רגילה אליהם ויחד עם זאת ירדתי במשקל, שבוע אחרי שבוע, כך שתוך חודשים ספורים ראיתי את התוצאות", משתפת בהתלהבות. "אמרתי לאמא שלי המופתעת שאני מוכנה ובשלה לתקופת השידוכים מהר מהצפוי"...

כיום, מספר שנים לאחר שהחלה בתהליך, נשואה מינה באושר ועושר ולאחרונה אף חבקה ילדה ראשונה.

"אני כיום נמצאת במקום מאוד מסופק בחיי. עם גוף בריא וגזרה שבעבר רק חלמתי עליה. אני מצליחה לשמר את אורח החיים התזונתי ויחד עם בעלי הקמנו משפחה בריאה ושמחה לתפארת".

גם אליהו (שם בדוי) היה מהטיפוסים שאובססיית האוכל הייתה חלק בלתי נפרד מהם ותקופת החגים פגשה אותו לא מוכן. "הייתי קם בלילה לביקורי פתע במקרר, אוכל ישירות מהסיר ומסיים לאכול מהצלחת של כל האלה שלא סיימו את הארוחה". משתף חצי בצחוק חצי בעצב.

העודף במשקל הגיע למימדים בלתי נתפסים ותחושת רגשי אשם החלה ללוות אותו בכל יום. "זה היה חסר שליטה, בא לך לצאת לדרך חדשה אך כל יום אתה נופל מחדש, הגעתי למצב ששקלתי 108 קילו בשיא".

בצר לו, פנה אליהו לכל מיני תוכניות דיאטה שונות ומשונות. אכל רק אדום, שתה רק ירוק וניזר עצמו מכל מיני סוגי מאכלים, ללא הועיל. "העניין הוא שכאשר אתה מסיים את הדיאטה, אתה נושם לרווחה, אתה ברגע מוצא עצמך חזרה במקרר, מחפש שוב את האוכל המשמין", מפרשן את הבעיה המוכרת מנקודת מבטו.

במקרה של חיים, הוא קיבל ליווי צמוד של מאמן האישי אשר לימד אותו לתעל את הרצון העז לאוכל, למאכלים מזינים יותר וכן דאג לתזמן את הארוחות שלו בצורה נכונה ומאוזנת יותר. "מה שמדהים הוא שלא הרגשתי שאני מקריב כאן שום דבר", מתלהב. "נשארתי אותו בן אדם, עם אותם חשקים, אך למדתי למלאות אותם בצורה שונה. זה קל, זה פשוט וזה מספק".

כיום חיים נמצא עדיין בתהליך ירידה, כשהוא כבר השיל ממשקלו 27 ק"ג!. "עדיין לא הגעתי למצב האידיאלי מבחינתי, אבל זהו בהחלט שיפור עצום. התרגלתי לאורח חיים אחר וזה לא מורכב בשום צורה. הליווי האישי סייע לי מאוד, כך שהיום אחרי שההדרכה הוטמעה בי כל כך, אני מצליח לשמר אותה לבד במשך שנים".

הצטרפו עוד היום לשיטה הייחודית של סלימפיט, המתאימה עצמה לכל אחד ואחת באשר הם, המעוניינים לרזות לטווח הארוך, ללא קושי ומאמץ.

לשיטה הייחודית לירידה במשקל ללא מאמץ השאירו פרטים>>

דיאטה ירידה במשקל סלימפיט שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!