י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ניהול הקורונה

ראש העיר אלעד ישראל פרוש: בנט טוב יותר למגזר החרדי מנתניהו

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש הפתיע בכנס בו נטל חלק כששיבח את מדיניות ממשלת בנט בכל הנוגע לניהול הקורונה, והדגיש כי בנושא הזה בנט טוב לחרדים מנתניהו

ראש העיר אלעד ישראל פרוש: בנט טוב יותר למגזר החרדי מנתניהו
תפילה במרפסות צילום: פלאש 90

בכנס של השלטון המקומי שמתקיים היום (רביעי), ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, הפתיע כשישבח בדבריו את מדיניות הקורונה של ראש הממשלה נפתלי בנט על פני ניהול המשבר בידי הממשלה הקודמת בראשות נתניהו.

"אני אומר לך בנט טוב יותר היה בחגים למגזר (החרדי א.ק.), נתן להם להתפלל, נתן להם לטוס", הפתיע ראש העיר פרוש בהתייחסו למדיניות של בנט שלא להטיל סגרים. זאת על פני הממשלה הקודמת בראשות בנימין נתניהו שהטילה שלושה סגרים. צריך לציין כי בתקופת הסגרים הראשונה לא היו חיסונים נגד הקורונה וכיום כן, דבר שהיה מכריע בהחלטת הממשלה לא להטיל סגר נוסף בגל הרביעי.

עוד הוסיף פרוש וקרא לממשלה לשתף פעולה עם החרדים: "עושים טעות הממשלה החדשה שהם מדברים ככה כלפי המגזר החרדי. ולמה? אולי הפוליטיקאים החרדים בשלטון המרכזי סובלים, אבל אם הם לא היו עובדים בנקמות, הכול היה מתנהל על מי מנוחות".

כך לדוגמא ציין פרוש את גזירת המעונות. "האישה יוצאת לעבוד. לא יעזור, הבעל יושב ולומד", אך לדבריו, "סוגרים מעונות", מה שפוגע באישה שעובדת. "דחילאק למה אתה עושה את זה?", תהה פרוש בכאב.

ראש העיר אלעד קרא לממשלה, "בואו נעבוד יחד. בואו נתמודד יחד", הוא ציין באופן מפתיע כי, "הממשלה היא בסדר ויכולים לאחות את השברים, אך יש כמה אנשים שלא יתנו בחיים לעשות את הצעד הזה".

קורונה נפתלי בנט ישראל פרוש אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד