ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הקש ששבר את גב הגמל

פעיל 'ימינה' הבכיר הודיע על עזיבת המפלגה

דודי כהן, מנהל אזור המרכז של מפלגת 'ימינה', הודיע בפוסט בפייסבוק שהוא עוזב את המפלגה וחובר לחבר הכנסת עמיחי שיקלי: "היחיד שנשאר נאמן לדרך בשמה נבחר"

פעיל 'ימינה' הבכיר הודיע על עזיבת המפלגה
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ימינה, שסופגת בעיקר מהימין, סופגת כעת מבית, כשאחד מהפעילים הבולטים שלה הודיע שהוא עוזב את תפקידו במפלגה וחובר לח"כ היחיד "הצדיק בסדום" שעזב אותה לפני השבעת הממשלה.

דודי כהן, מנהל אזור מרכז ב'ימינה', הודיע בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו שהוא עוזב את תפקידו. כהן מספר כי הציוץ של חברת הכנסת שירלי פינטו נגד נתניהו, היה הקש ששבר את גב הגמל.

"כבר חודשים שאני נלחם מבפנים ומבחוץ, חודשים שהקדשתי לחשיבה רבה. החלטתי כי איני יכול יותר לקחת חלק כלשהו במתכונת הנוכחית של מפלגת ימינה", הודיע.

לדבריו, "ההתבטאויות האחרונות של חברי ימינה ביום הזיכרון לרבין, שאימצו את הרטוריקה של זהבה גלאון ושותפותיה, הן הקש ששבר את גב הגמל. זה אחרי שורה של הבטחות יסודיות שכולן הושלכו לפח, אחת אחרי השניה, ובמקומן הוגדר מצפן חדש, שכל תכליתו להישאר על הכיסא - גם במחיר מכירת הציונות, המחנה הלאומי, אהבת הארץ ואהבת התורה".

"אני לא מסוגל, אידיאולוגית, לתמוך בהחלטות מסוג זה. את תמיכתי אני מעביר לח״כ עמיחי שיקלי שבעיני משקף את ההפך הגמור לכל מה שעושים חברי מפלגת ימינה, היחיד שנשאר נאמן לדרך בשמה נבחר", כתב כהן.

מפלגת ימינה דוד כהן שירלי פינטו עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד