י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי שנפגע בתאונה קשה

תלמיד הישיבה יפוצה במיליוני שקלים: "חיי ניצלו"

ארבע שנים חלפו מאז שצבי, תלמיד ישיבה בן 22, נפצע קשות בתאונת דרכים בכביש 1 | כעת, לאחר הליך משפטי ארוך, נקבע כי הוא יפוצה בלמעלה משני מיליון ש"ח | "בחסדי השם חיי ניצלו וכעת אני מקווה לשקם את חיי האישיים, ללמוד יותר ולהקים בית בישראל", הוא אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'

בחור ישיבה, אילוסטרציה
בחור ישיבה, אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחור ישיבה כבן 22 מירושלים, נפגע בתאונת דרכים קשה בשנת 2017. התאונה התרחשה בירידות מהבירה בכביש מס' 1. מדובר בתאונה קשה מאד אשר הובילה לפציעה חמורה ועל הוא כן הובהל לחדר טיפול הנמרץ בבית החולים שערי צדק' שם עבר סדרת ניתוחים בכדי לייצב את מצבו. תלמיד הישיבה אובחן כסובל מחבלות בגפיים העליונות, שבר באגן, פגיעה בבטן וכן מטראומה. מחקירת המשטרה עלה כי רכב אחר נכנס לנתיב נסיעתו של הצעיר, צבי, וגרם לרכבו של לסטות מהנתיב, להתנגש בעוצמה במעקה הבטיחות, להתהפך ולהיפצע.

למקום התאונה הוזעקו צוותי מד"א ואיחוד הצלה, אשר דאגו להגיש לצבי עזרה ראשונה דחופה ולפנותו בבהילות לבית החולים. לאחר תקופת האשפוז בבית החולים, הועבר צבי לבית החולים השיקומי בית לוונשטיין ברעננה, שם עבר תקופת שיקום ארוכה כבת חצי שנה. בשל העובדה כי רכבו של צבי מבוטח בביטוח חובה, הוא פנה למשרדו של עו"ד דניאל שריד, הידוע כמומחה בתחום דיני הנזיקין והתאונות.

בהליך משפטי שהתנהל במשך כארבע שנים, סוכם לבסוף שצבי יפוצה בסך של 2.5 מיליון ש"ח. עורך דינו של צבי, עורך הדין דניאל שריד מסר: "ניהול התיק נמשך ארבע שנים בהן עבדנו קשה מאד בכדי להוכיח בפני בית המשפט ובפני חברת הביטוח שמצבו של צבי אכן קשה וזאת למרות שהחלמתו ושיקומו היו מוצלחים. פעלנו בעוצמה רבה על מנת להוכיח את מלוא נזקיו ולאחר תקופה מאתגרת, עלה בידי להשיג לצבי פיצוי הוגן וגבוה בנסיבות התאונה ותוצאותיה".


עו"ד דניאל שריד//צילום: רן נחמנזון

"אני מקווה שכעת צבי יצליח לחזור לשגרת חייו ולנהל את אורח חייו ללא קשיים מהותיים. בסופו של יום, צבי קיבל את המגיע לו הן מחברת הביטוח והן מהמוסד לביטוח לאומי וזאת כמובן לאחר מאבק משפטי מתמשך", הוסיף שריד.

בשיחה עם צבי עצמו עלה כי הוא עדיין במעקב רפואי, נוטל משככי כאבים ועם זאת שב לספסל הלימודים. "התאונה הייתה קשה ואני זוכר הכל, בעיקר את תקופת השיקום המייגעת ואת הכאבים שעדיין לא עברו לחלוטין", הוא אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'

לסיום, הוא מוסיף לתאר: "בחסדי השם חיי ניצלו וכעת אני מקווה לשקם את חיי האישיים, ללמוד יותר ולהקים בית בישראל. התאונה התרחשה בשל חוסר זהירותו של הנהג הנוסף, הוא הגיע לבית החולים לבקר אותי ולהתנצל, אך עדיין חשוב שציבור הנהגים יקפיד לנהוג בזהירות, החיים שלי השתנו בגלל טעות של שנייה אחת".

תאונה קשה תאונת דרכים פיצוי כספי בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד