י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהומה על מאומה

זעם באופוזיציה: האם הוועדה תתכנס בערב שבת

לאחר שבמהלך היום התקיימו דיונים בחוק התקציב, יו"ר ועדת הבריאות עידית סילמן הודיעה שהדיונים יפסקו | באופוזיציה טוענים שהיא מכנסת את הועדה בשישי: "אין שום ערך יהודי שחברי 'ימינה' לא ירמסו" | סילמן מגיבה: "טרם הוגשה בקשה"

זעם באופוזיציה: האם הוועדה תתכנס בערב שבת
בנין הכנסת צילום: אוראל כהן, פלאש 90

ויכוח בין הצדדים: חברי הכנסת מן האופוזיציה טוענים כי יו"ר ועדת הבריאות עידית סילמן הודיעה היום (חמישי) כי היא תכנס את הוועדה, בניגוד לנוהל שלא לקיים פעילות בכנסת בערבי שבתות וחגים, למעט במקרים דחופים.

סילמן, אשר מכהנת גם כיו"ר הקואליציה, הוציאה היום את הוועדה להפסקה מהדיונים על חוק התקציב וראשי סיעות האופוזיציה טוענים כי היא תכנס מחר את הוועדה בערב שבת ואף שיגרו מכתב ליו"ר הכנסת ובו הם דורשים שיפעל לביטול הדיון.

"מיותר לציין, כי וועדות הכנסת אינן מתכנסות בימי שישי וערבי חג, עקב ההכנות הנדרשות לקראת השבת / חג", כתבו כל ראשי סיעות החוסות תחת צילו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. "נבקשך, להורות על ביטול כינוס הוועדה ביום שישי, כפי שנהגו בכנסת ישראל מאז כינונה".

חבר הכנסת יעקב אשר מסיעת 'יהדות התורה' תקף את סילמן ומפלגתה ואמר: "עידית סילמן היא יו"ר הוועדה היחידה שמתכוונת לקיים דיונים מחר, ערב שבת, ללא שום צורך דחוף".

"האם אין שום נורמה או ערך יהודי שחברי ימינה לא ירמסו בדרך להידבקות המביכה בכסא, או שמא הלחץ מכיוונו של ליברמן להריץ את דיוני התקציב הוא בגדר פיקוח נפש?", תהה בציוניות.

מטעמה של יו"ר הועדה חה"כ עידית סילמן נמסר: "נכון לשעה זו לא הוגשה בקשה לכנס את הועדה ביום שישי".

עידית סילמן יום שישי ועדת הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד