כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
במהלך השבת בשווייץ

הרבי מויז'ניץ הסביר מדוע הרבי מסטריקוב עוכב

במהלך סעודה שלישית בשווייץ, התייחס האדמו"ר מויז'ניץ לתקרית בתל אביב לפני כשבועיים, שבה עוכב האדמו"ר מסטריקוב על ידי המשטרה, לאחר שהגיע עם קבוצת מקורבים לביתו של בעל חנות סלולר. האדמו"ר אמר לחסידים כי הרה"ק מרוז'ין זי"ע ועוד הרבה צדיקים היו במאסר במהלך הדורות, "כמו האדמו"ר מסטריקוב שהובל לתחנת המשטרה בעקבות פעילותו למען קדושת ישראל"

הרבי מויז'ניץ הסביר מדוע הרבי מסטריקוב עוכב
האדמו"ר מסטריקוב מעוכב על ידי המשטרה צילום: צילום מסך

האדמו"ר מויז'ניץ התייחס לתקרית בתל אביב לפני כשבועיים, שבה האדמו"ר מסטריקוב עוכב על ידי המשטרה, לאחר שהגיע עם קבוצת מקורבים לביתו של בעל חנות סלולר.

הרבי מויז'ניץ, ששהה למנוחה בדאבוס שבשווייץ, הזכיר במהלך סעודה שלישית את הילולת הרה"ק רבי ישראל מרוז'ין זי"ע, ואמר כי בעל ההילולא נעצר בזמנו על ידי הרשויות ושהה בבית האסורים במשך 22 חודשים.

על פי הציטוט בעלון הויז'ניצאי הפופולרי 'פונעם רבי'נס הויף', האדמו"ר אמר לחסידים כי עוד הרבה צדיקים היו במאסר במהלך הדורות, כמו האדמו"ר מסטריקוב שהובל לתחנת המשטרה בעקבות פעילותו למען קדושת ישראל.

כזכור, לפני מספר שבועות דווח כי האדמו"ר מסטריקוב עוכב על ידי שוטרים בתל אביב, לאחר שהגיע לבית משפחתו של בעלי חנות סלולר בבני ברק, המתגוררת בתל אביב, בניסיון לשכנע את רעייתו של בעל החנות, שתשכנע את בעלה להפסיק למכור מכשירים שאינם תחת הכשרות של העסקנים מטעם הוועדה לענייני תקשורת. האדמו"ר שוחרר לאחר זמן קצר, אחרי פעולות של עסקנים.

האדמו"ר הגיע בסמוך לבית המשפחה, בזמן שהאב שהה באותה העת בחנות. לטענת מקורביו של האדמו"ר, הוא המתין מתחת לבית בזמן שהרבנית לאה קולודצקי, בתו של הגר"ח קניבסקי, עלתה לשוחח עם האישה.

עם זאת, בעל החנות טען בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי מספר מפגינים דפקו בעוצמה על דלת ביתו בזמן שילדיו הקטנים ישנו. לדבריו, הדבר גרם לבהלה רבה בקרב בני המשפחה.

ויז'ניץ סטריקוב סלולר ועדת הרבנים לענייני תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד