ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מעביר מסר ברור"

המיליונר כינה "חלאה יהודית" ישלם וייכנס למאסר

ארבעה חודשי מאסר נגזרו על אנטישמי, יורש מיליונים מפורסם ממשפחה עשירה מאד בבריטניה והוא יאלץ לשלם יותר מ-20,000 פאונד, לאחר שכינה את ראש הקמפיין נגד אנטישמיות "חלאה יהודית"

המיליונר כינה "חלאה יהודית" ישלם וייכנס למאסר
אילוסטרציה צילום: pexels

פירס פורטמן, אנטישמי ויורש אימפריית נדל"ן באנגליה, הואשם בכך שכינה במילים פוגעניות את גדעון פלטר, מנהל הארגון הבריטי 'הקמפיין נגד אנטישמיות'. צמד המילים "חלאה יהודית" נאמרו לעבר פלטר בעקבות הרשעה של מכחיש שואה ידוע לשמצה בשם אליסון שאבלוז.

בגזר דינו של פורטמן שניתן ביום שישי בבית המשפט בסאות'וורק שבלונדון, השופט גרגורי פרינס אמר כי הנאשם מחזיק ב"אמונות אנטישמיות חזקות" וכי הוא פגע בכוונה במר פלטר בגלל שהוביל להעמדתו לדין של מכחיש השואה.

בנוסף לארבעה חודשי מאסר, עליו לשלם תשלום פיצוי של 20,000 פאונד למר פלטר, וכן הוצאות משפט. פלטר אמר כי יתרום את כל הכסף לקמפיין נגד אנטישמיות.

הנאשם פירס פורטמן, הינו אנטישמי שהיה מעורב במספר מקרים אנטישמיים נוספים בהם תקף מילולית יהודים וכינה אותם בשמות ובקריאות גנאי קשות.

גדעון פלטר אמר לאחר גזר הדין: "אני מאוד רגוע מהמשפט הזה, שמעביר מסר מאוד ברור לאנטישמים שאפילו העשירים והמיוחסים ביותר לא יכולים להימלט מהצדק הבריטי, זכיתי בפיצוי שאני תורם לקמפיין נגד אנטישמיות כדי לעזור לנו להבטיח שגזענים אנטי-יהודים כמו מר פורטמן יתמודדו עם ההשלכות של מעשיהם". כך דווח בעיתון היהודי הבריטי Jewish News.

אנטישמי עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד