כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תיעוד מיוחד

בציון ה''חזון איש'': גלריה מרגשת מתפילת הרב חיים קנייבסקי

כמידי שנה בשנה הגיע מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א לציון דודו מרן בעל ה''חזון איש'' זיע''א ביום היארצייט שם הוא הקדיש את תפילתו למען רבבות תורמי קופת העיר • גלריה נרחבת

בציון ה''חזון איש'': גלריה מרגשת מתפילת הרב חיים קנייבסקי
הגר"ח בציון החזון איש צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי האחרון הגיע מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א להעתיר בתפילה ובתחנונים לישועתם של רבבות תורמי ''קופת העיר'' בציון דודו מרנא בעל ה''חזון איש'' זיע''א.

הצטרפו לרבבות שהכניסו את שמם לתפילה המסוגלת>>>

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר מגיע מידי שנה ביום היארצייט של דודו הגדול לבית החיים בבני ברק הקדיש את תפילתו בעבור רבבות תורמי ''קופת העיר'' אשר הוזילו מהונם בעבור הקרנות הרבים אשר נפתחו למען יתומים ומשפחות קשות יום אשר עומדות על סף קריסה.

רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א הגיע בשעות הצהריים של יום היארצייט לציון ה''חזון איש'' זיע''א שם במשך דקות ארוכות הוא עבר בפרטות על רשימת תורמי ''קופת העיר'' הארוכה, תוך כדי שהוא מזכיר את בקשותיהם הרבות.

ב''קופת העיר'' מציינים כי כמידי שנה רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א הקדיש את תפילתו בציון דודו לטובת רבבות התורמים אשר העניקו מכספם למען נזקקים וחסרי כל, דבר אשר נמצא אצל מרן שר התורה בראש סולם העדיפויות.

הצטרפו לרבבות שהכניסו את שמם לתפילה המסוגלת>>>

 




קופת העיר החזון איש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד