י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ריהוט משרדי: כל מה שצריך לדעת על איך לרהט את המשרד

עוברים משרד? זו הזדמנות מצויינת להשתדרג בריהוט משרדי חדש ולהפוך את סביבת העבודה הרבה יותר נעימה בעבורכם ובעבור העובדים שלכם. ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על איך לרהט את המשרד בהצלחה

ריהוט משרדי: כל מה שצריך לדעת על איך לרהט את המשרד
משרד צילום: pixabay
  1. עבדו או לפחות היפגשו עם מעצב – לעיצוב ולקווים המנחים שלו יש השפעה מכרעת על אווירת העבודה במשרד, וסתם ריהוט משרדי שיענה על הצרכים באופן פרקטי ישווה לחלל העבודה תחושה אפורה ולא מושכת מספיק. עיצוב משרד הוא חלק מהותי מהתחושה שניתנת לעובדים שמגיעים למשרד בכל יום והן ללקוחות. קבעו פגישה עם מעצב וחשבו איתו מה הוייב שהייתם רוצים למשרד שלכם? מה הם בדיוק השירותים אותו המשרד שלכם נותן וכיצד ניתן להעביר את האווירה הזו דרך עיצוב? אם מדובר במשרד עורכי דין, העיצוב צריך להיות נקי ומאופק. לעומת זאת, אם מדובר בסטארט אפ, חברת הייטק או משרד פרסום, בוודאי הייתם רוצים עיצוב צבעוני וצעיר. המעצב ידע להתאים לכם שולחנות למשרד, כיסאות מנהלים, מגירות וכו' שיענו על הצרכים הללו בדיוק, ולנצל את גודל החלל באופן מקסימלי.

  2. עבדו רק עם ספקים איכותיים – שוק הריהוט המשרדי והריהוט בכלל עבר ברובו לייצור בסין. כתוצאה מכך ישנה ירידת מחיר משמעותית במחיר הרהיטים, אך יחד עם ירידת המחיר ישנה גם ירידה משמעותית באיכות. אל תסתנוורו ממחירים נמוכים, וזכרו שעדיף לרכוש ריהוט משרדי במחיר מעט יקר יותר, אך איכותי בהרבה שיישמר לכם לאורך זמן. עשו סקר שוק, חפשו ברשתות, בקשו המלצות מקולגות ופנו רק לספק שאתם סומכים עליו. אם תקנו אצל אותו הספק הרבה רהיטים הוא בוודאי יוכל לבוא לקראתכם במחיר.

  3. סקר שוק – כבר הזכרנו זאת בפסקה הקודמת, אך רמת החשיבות גבוהה מספיק על מנת להזכיר זאת עוד פעם. לכתוב "ריהוט משרדי" או "שולחנות למשרד" בגוגל זה לא מספיק, מכיוון שספקים שיודעים לשווק את עצמם טוב הם לא בהכרח ספקים שהייתם רוצים לעבוד איתם. זה לא אומר שלא תחפשו בגוגל, אבל קראו ביקורות, תשאלו ברשתות, תבדקו עם קולגות, משפחה וחברים. פנו אך ורק לספק עם המלצות וניסיון בתחום.

  4. התייעצו עם העובדים שלכם – זהו טיפ עבורכם גם לעבודה עצמה. על מנת לגרום לעובד להרגיש מחויב למקום העבודה שלו, צריך לגרום לו להרגיש חלק. ברגע שהעובד מעורב רגשית, כך הוא גם מחויב יותר כלפי מקום העבודה. אל תפחדו להתייעץ עם העובדים שלכם, בקשו מהם טיפים, בקשו המלצות ותשאלו אותם מה הם היו רוצים. כך תבטיחו שסביבת העבודה במשרד שלכם תהיה נעימה יותר עבורכם ועבורם, שהרי בסופו של דבר מחקרים מראים שכאשר העובדים מרוצים, התפוקה ופריון העבודה שלהם עולים, לצד איכות העבודה, וזה מוקרן גם ללקוחות שלכם.
ריהוט משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד