ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אסף פרטים אישיים

מנכ"לית 'ימינה' מאיימת על הח"כ: אתבע אותך

יועציו של חבר הכנסת יום טוב כלפון מ'ימינה' אספו פרטים אישיים על חברי המפלגה, כדי לחזק את הקשר עם הבוחר. מנכ"לית המפלגה סטלה וינשטיין לא אהבה זאת - ושלחה מכתב איום

מנכ"לית 'ימינה' מאיימת על הח"כ: אתבע אותך
יום טוב כלפון צילום: מתוך פייסבוק

מנכ"לית מפלגת 'ימינה', סטלה וינשטיין ממשיכה להטיל אימה ופחד במפלגה. לאחר שדרשה מכל הח"כים שלא להתייחס ל'חוק נתניהו' שמבקש לאסור הטלת הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים, היום (ראשון) מפורסם כי היא איימה לתבוע את אחד מחברי הכנסת.

לפי הדיווח של העיתונאי עקיבא נוביק, ‏לפני חודשיים החליטו מקורבי חבר הכנסת יום טוב חי כלפון, לחזק את הקשר שלו עם פעילי 'ימינה', כשאחד היועצים בלשכה החל להרכיב רשימת תאריכי ימי הולדת של פעילים, כדי שחבר הכנסת יסמס להם ברכה ביום חגם באופן אישי.

איסוף הפרטים הגיע לאוזניה של סטלה ויינשטיין, והיא פחות אהבה. היא שיגרה לו מכתב איום מעורך דין בשם מפלגת 'ימינה', ודרשה שישלח לה את רשימת ימי ההולדת שכבר נאספו לפני שתנקוט בהליכים משפטיים נגדו.

"הנך נדרש להפסיק את שליחת ההודעות לפעילי המפלגה ואיסוף פרטיהם על ידי פעילי ותומכי המפלגה באופן מיידי ולאלתר. הנך נדרש להודיענו בחוזר על הפסקת פעילותך הלא חוקית וכן להעביר את כל המידע שנצבר על ידך", כך במכתב.

יום טוב חי כלפון סטלה ויינשטיין מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד