י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בהמה גזענית"

זהבה גלאון נגד השמאל: "צריך עמוד שדרה"

יו"ר מפלגת מרצ לשעבר זהבה גלאון מבקרת את התנהלות חברי מפלגות השמאל, וקוראת לתקוף את הימין: "תקשיב, יא' חתיכת בהמה גזענית, שחותרת לגרור אותנו למשטר טליבאני – איננו פוחדים ממך"

זהבה גלאון נגד השמאל: "צריך עמוד שדרה"
השרים ממרצ עם אבו מאזן צילום: מבש

למרות האיומים של כמה מהח"כים לפרק את הממשלה, יו"ר מפלגת מרצ לשעבר זהבה גלאון תוקפת את נציגי השמאל בקואליציה, וקוראת לתקוף את הימין.

בטור שפרסמה בעיתון "הארץ", כתבה גלאון כי "יש נקודה קריטית שהמרכז טרם הבין: הימין שלנו אינו שמרני – הוא מהפכני. המטרה שלו היא להפיל את הדמוקרטיה הישראלית ולהקים תחתה מדינה ליהודים בלבד".

"חלק ניכר מהמסע ימינה של הפוליטיקה הישראלית, הוא הצורך של אנשי מרכז לרקוד "מה יפית" מול הפריץ הימני. כשהם חוברים אליו למסע שטנה נגד ארגוני זכויות האדם, הם אינם מבינים שהם מכשירים את הימין המהפכני, ויתר על כן – הם חותרים תחת עצמם".

לטענתה צריך לפנות אל הימין בצורה תקיפה ולאמר "תקשיב, יא' חתיכת בהמה גזענית, שחותרת לגרור אותנו למשטר טליבאני – איננו פוחדים ממך. יש לנו עקרונות: שוויון, אהבת האדם, חירות, אחווה. ועכשיו לך מפה, לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו בפשיסטים המקוריים".

"אבל לכך צריך אומץ לב אזרחי, עמוד שדרה, ולאנשים רבים מדי במרכז-שמאל אין כזה. אולי כעת, משהבינו שגם איש מצוין כמו סגן ראש המוסד נהפך ל"שונא ישראל", הם ילמדו לפתח אחד. מותר לקוות", כך סיימה.

זהבה גלאון מרצ ימנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד