ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אין לה את האומץ"

היועץ לשעבר של איילת שקד: "קשה להאמין לה"

יכין זק, היועץ לשעבר של שרת הפנים איילת שקד, מספר שקשה לו להאמין ששקד תפיל את הממשלה: "אני מטיל ספק ביכולת שלה לקבל החלטה להפיל את הממשלה למרות שהיא מבינה שזה בעייתי"

היועץ לשעבר של איילת שקד: "קשה להאמין לה"
בנט, לפיד וגנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בזמן האחרון שמה של שרת הפנים איילת שקד עולה כזאת שתגרום להפלת הממשלה, בשל אמירותיה והתבטאויותיה המראות על כוונתה לחזור לימין.

אך למרות זאת, יועצה לשעבר יכין זק מטיל ספק ביכולת שלה לעשות זאת, בראיון לרדיו גלי ישראל, אמר יכין, "‏אני ניסיתי לשכנע את איילת, כמה שהייתי יכול, לשכנע את איילת לא ללכת למהלך הזה. לצערי גם אחרי ההחלטה ללכת לממשלה כזו - גם בהתנהלות בתוך הממשלה אין שינוי".

הוא אמר, "אני מטיל ספק ביכולת שלה לקבל החלטה להפיל את הממשלה למרות שהיא מבינה ‏שזה בעייתי, דיברנו בפעם האחרונה כשהיא חתמה על ההסכם. אני לא רואה אותה מפילה את הממשלה, מהיכרותי איתה - אין לה ‏את האומץ".

"היא תמיד חששה לקבל החלטות לבד, היא טובה בביצוע, לא בקבלת ההחלטות. היא תמיד הייתה בצל של בנט. אני באמת מאמין שהיא מאמינה באמת בערכים של הימין, למרות שהיא יושבת בממשלה הזו, תשאל אותה - היא בטוחה לחלוטין שהיא הכי ימנית בעולם".

‏‏"אם הייתי מדבר איתה עכשיו הייתי אומר לה שהיא בסוף מייצגת אידיאל, לא כיסא ולכן היא חייבת לדאוג שהממשלה הזו תיפול. אם היא תפיל את הממשלה לפני שהנזק קרה - אין ברירה וצריך לחבק אותה. לי אישית קשה להאמין לה", אמר.

איילת שקד יועץ תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד