כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סתר את עצמו

העיתונאי ערד ניר האשים את משרד הבריאות, וחטף 'עקיצה' כואבת

משרד הבריאות פרסם כי ה-FDA המליץ על חיסונים, ערד ניר האשים כי הם "מטעים" וזה לא קרה. בתגובה, החליטו במשרד הבריאות להעמידו במקומו ועקצו כשפרסמו כתבה אותה כתב מספר שעות קודם שם ציין את אותם הדברים של משרד הבריאות 

העיתונאי ערד ניר האשים את משרד הבריאות, וחטף 'עקיצה' כואבת
ערד ניר צילום: מתוך טוויטר

ברקע ההחלטה אמש בארגון הבריאות האמריקני להוריד את גיל ההתחסנות לגילאי 5 עד 11, פרסמו במשרד הבריאות ציוץ ברשת הטוויטר עם חלק מהנתונים שהוצגו אמש בדיון בארצות הברית, כשכותרתו "ועדת המומחים של מנהל התרופות האמריקאי (FDA) 'המליצה' הערב ללא כל התנגדות על מתן חיסונים נגד קורונה בקרב ילדים מגיל 5 - 11". 

מי שפחות התחבר לציוץ, הוא העיתונאי והמגיש הבכיר של ערוץ 12, ערד ניר, ששיתף את הציוץ של משרד הבריאות והאשים: "משרד הבריאות (שוב) מטעה!: ועדת המומחים של מינהל המזון והתרופות לא המליצה כלום. קבעה שהיתרונות של חיסון פייזר עולים על הסיכונים לשימוש בילדים בגיל 5-11 שנים". 

הציוץ בו מאשים ערד ניר את משרד הבריאות כי הם מטעים, וכלל לא הוגשה המלצה. 

הבוקר (רביעי) החליטו במשרד הבריאות לא לשתוק למול האשמות, ושיגרו ציוץ עם עקיצה כואבת - בו רואים תיעוד מכתבה שהעלה ארד ניר רק אתמול בערוץ 12, בה נכתב על ידו "מומחי ה-FDA 'המליצו' על חיסון ילדים".

עקיצת משרד הבריאות - בתמונה ניתן לראות את הדברים שכתב ארד ניר "מומחי ה-FDA המליצו על חיסון ילדים", כשהוא סותר את מה שצייץ על משרד הבריאות "ועדת המומחים של משרד הבריאות לא המליצה כלום". 

עקיצה משרד הבריאות ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד