י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי קריאת בעלה

המשטרה חוקרת את האיומים על ד"ר אלרעי-פרייס: "רואים בחומרה"

לאחר קריאתו החריגה של בעלה, המשטרה פתחה בחקירה בעקבות האיומים ברשת כלפי ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס | "רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט", נמסר מהמשטרה

המשטרה חוקרת את האיומים על ד"ר אלרעי-פרייס: "רואים בחומרה"
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה הערב (חמישי) כי פתחה בחקירה בעקבות ההסתה והאיומים ברשתות נגד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס. זאת, לאחר הקריאה החריגה של בעלה, ד"ר מאיר פרייס, שטען כי בידי המשטרה הודעות איומים שהופנו כלפי אשתו ברשתות החברתיות וקריאתו לאתר את המסיתים.

במשטרה הודיעו כי יפעלו להביא לדין את האחראים לתכתובות. "אנו מאשרים כי היום נפתחה חקירה במשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קב"ט משרד הבריאות, אודות פרסומים ברשתות חברתיות נגד ד"ר אלרועי פרייס", נאמר בהודעת המשטרה. במשטרה גינו את ההסתה נגד פרייס ומסרו: "אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים".

מוקדם יותר היום פרסם פרייס הבעל ציוץ חריג ברשת הטוויטר בו הוא קרא למשטרת ישראל ולשר לביטחון פנים עמר בר לב לפעול כנגד ההסתה לפני שזו תיגמר בטרגדיה. "משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי (שרון אלרעי פרייס)", כתב.

הוא כי הוסיף כי "אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי!". 

כזכור, אמש הודיעו במשרד הבריאות כי הם מגישים תלונה במשטרה על הסתה כנגד פרייס, תוך צירוף תמונה ובה כמה ממקרי ההסתה המדאיגים ברחבי הרשת.

איומים חקירת משטרה איומים ברצח שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד