ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נתניהו ליגה אחרת"

גדעון לוי במתקפה על הממשלה: "שקד רעה; לפיד צבוע"

עיתונאי השמאל גדעון לוי תוקף בחריפות את השרים הבכירים בממשלה. איילת שקד? "יש שם רשע מזוקק", יאיר לפיד? "הוא מנסה לתעתע" | ומחמיא לראש הממשלה לשעבר: "נתניהו ליגה אחרת מעל כל הגמדים"

גדעון לוי במתקפה על הממשלה: "שקד רעה; לפיד צבוע"
גדעון לוי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

פרשן עיתון 'הארץ' הוותיק גדעון לוי, שידוע ומוכר כאיש שמאל קיצוני, תוקף בחריפות את השרים הבכירים בממשלה ומשבח את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל', אמר לוי כי שקד היא אישה רעה, ושר החוץ ויו"ר מפלגת 'יש עתיד' הוא אדם צבוע שמנסה לתעתע: "אני חושב על איילת שקד שהיא אישה רעה, אני רואה את המדיניות שלה לעובדים הזרים, יש שם רשע מזוקק שאין להרבה פוליטיקאים, לגדעון סער יש את זה גם כן".

לוי פנה והחמיא למגיש התוכנית, יותם זמרי, איש ימין ואמר: ‏"אם אני צריך לבחור בין יותם זמרי ליאיר לפיד אני בוחר ביותם. הוא לפחות לא צבוע. אין הבדל ביניכם, הוא מנסה לתעתע ואתה איש ימין שאומר ישיר את האמת. יאיר לפיד איש ימין בתחפושת. מחר להיות שמאלני יהיה טרנדי אז הוא יהיה שמאלני".

‏כן הפתיע גדעון בראיון ואמר: "אתם יודעים טוב מאד את הערכתי הגדולה לנתניהו כאדם מרשים, הוא ליגה אחרת, אין ספק". לדבריו, "אני עדיין לא חושב שהוא צריך להיות ראש ממשלה אבל הוא ליגה אחת מעל כל הגמדים הקטנים".

גדעון לוי עיתון הארץ איילת שקד יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד