כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גלש לפסים אישיים

עימות סוער בין פרשני הערוצים: "תלמד קצת צניעות"

עיתונאי 'חדשות 12' מוחמד מג'אדלה טען כי הפרסום בחדשות 13, לפיו בכירים ברע"מ נפגשו עם בכיר בחמאס, מוטעה, מכיוון שאותו בכיר אחראי על רשות הגבולות של עזה, שממשלות ישראל מתאמות עמו סיוע וכיוצא בזה | ראש דסק הערבים של 'כאן 11' תקף: "קשקוש; הרחקת לכת עם הטפות המוסר"

עימות סוער בין פרשני הערוצים: "תלמד קצת צניעות"
מוחמד מג'אדלה // גל ברגר צילום: מתוך פייסבוק

עימות בין פרשן 'חדשות 12', מוחמד מג'אדלה, לבין גל ברגר, ראש הדסק לענייני ערבים ב'כKן 11', גלש לפסים אישיים.

העימות בין השניים החל כאשר מג'אדלה התייחס לפרסום ב'חדשות 13', לפיו בכירים במפלגת רע"מ נפגשו עם בכיר בחמאס: "‏מדובר באחראי על רשות הגבולות והמעברים של עזה. אותו גורם שממשלות ישראל בעשור האחרון מתאמות איתו העברת כספים או כל סיוע לרצועה".

לדבריו, אותו בכיר חמאס שעליו דווח בכתבתה של איילה חסון ב'חדשות 13', הינו, "איש מוכר לרשויות בישראל וגורם רשמי מטעם חמאס ששולטת ברצועה. קצת בקיאות בפרטים לא תזיק". עקץ מג'אדלה.

גל ברגר, ראש הדסק לענייני פלסטינים שבקי היטב ברזי העולם הערבי על כל פלגיו, השיב לפרשן הערוץ המתחרה ותקף: ‏"מבלי להתייחס לגופו של הפרסום ב13. הנכתב כאן קשקוש. 1) ראזי חמד חבר לשכה מדינית חמאס עזה ממרץ 2021, בעבר יועץ הנייה.2) אכן היה אחראי מעברים אך לא זה הגוף שישראל בקשר עמו".

מי שהצטרף לדברי ברגר, הוא רועי קייס, כתב לענייני ערבים ב'כאן 11', שפרגן לראש הדסק שלו. "דבר אחד אני חייב להגיד על גל ברגר שהוא עיתונאי על בתחום שלו, בקי בפרטים והכי חשוב לא מפרסם דברים לפי אג'נדה, אלא בהתאם לעובדות". כך קייס.

מג'אדלה השיב, ככל הנראה בציניות: "‏‎‎דבר אחד אני חייב להגיד, שאני מעריך אותך גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית".

ברגר עבר לתקוף ברמה האישית: "‏‎‎בוא אני אגיד לך מג'אדלה מה הבעיה שלך, שאף אחד לא צריך את תעודות ההערכה והציונים שאתה מחלק. לא התבקשת וזה לא מעניין".

"הגיע הזמן שתלמד קצת צניעות. יש אנשים שמה שאתה יודע, יכולים ללמד אותך בהליכה לאחור. תתפלא, אגב, גם אם חלק מהם יהודים. קצת הרחקת לכת עם הטפות המוסר לכל העולם ואשתו. תנוח", תקף.

מוחמד מג'אדלה המשיך ביהירותו לתקוף את ברגר הוותיק ממנו וכתב: "מה דעתך שנדון כאן בערבית כדי שאוכל להוכיח לך וכולם יוכלו לראות שאתה לא מבין כלום בתחום שאתה כותב עליו ומסקר אותו?". וברגר השיב לו: "תשמור זאת לקהל אחר".

גל ברגר עימות בטוויטר רועי קייס מוחמד מג'אדלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד