י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

חסידות סאטמר תקים ת"ת חדש מעל המלון המיתולוגי של בני ברק

חברי הנהלת חסידות סאטמר מהרי"י, שביקרו השבוע בישראל חתמו על הסכם לבניית מבנה חדש ומפואר לתלמוד תורה של הקהילה בבני ברק. המבנה יוקם מעל המלון והאולם המיתולוגיים בלב שיכון סאטמר בעיר, הצמוד לבית המדרש הגדול בשיכון. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

חסידות סאטמר תקים ת"ת חדש מעל המלון המיתולוגי של בני ברק
המלון המיתולוגי של סאטמר בבני ברק צילום: בחדרי חרדים

חסידות סאטמר בארה"ב הודיעה אמש (חמישי) כי חברי ההנהלה שביקרו השבוע בישראל חתמו על הסכם לבניית מבנה חדש ומפואר עבור ה'תלמוד תורה' של הקהילה בעיר בני ברק.

המבנה יוקם מעל מלון ואולם 'בני ברק' המיתולוגיים, השוכנים ברחוב קדושת יום טוב, ליד בית המדרש הגדול בשיכון סאטמר, ויחליף את המבנה השכור עד היום ברחוב ברסלב בעיר.

חברי הנהלת מוסדות סאטמר מהרי"י, בביקור השבוע בביהמ"ד סאטמר בשיכון.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בפקודתו ובברכתו של האדמו"ר מסאטמר, ייחרט בבניין שמם של מנהלי המלון, הרב החסיד רבי מרדכי וייס ז"ל ורעייתו שתבלחט"א, שנלחמו במשך עשרות שנים עבור השארת בית המלון בחזקת מוסדות סאטמר, זאת במסגרת המאבק שניטש בחסידות לפני שני עשורים, כשבמהלכם חוו מנהלי בית המלון ובני משפחתם התנכלויות קשות ורבות.

הרב החסיד רבי מרדכי וייס ז"ל שעל שמו ייקרא החיידר.

יצוין, כי לאחרונה חנכו בקהילת סאטמר את מבנה בית הספר החדש לבנות הקהילה, אף הוא בשיכון סאטמר בעיר.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' מביע גורם בחסידות סאטמר בניו יורק סיפוק רב מההסכם לבניית הת"ת ומפריחת הקהילה בישראל ובמיוחד בעיר בני ברק, ואומר כי מדובר ב"צעד נוסף ומשמעותי בביסוס הקהילה של הרבי מסאטמר זצ"ל בארה"ק על טהרת הקודש".

חסידות סאטמר מלון בני ברק תלמוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד