כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מתקפה חריפה

חיים רמון: "לפיד הוא האיש המושחת ביותר בפוליטיקה הישראלית"

השר לשעבר חיים רמון, שהפך לאחרונה פרשן פוליטי, תוקף את שר החוץ יאיר לפיד, עקב הפרת הבטחות בחירות שלו בחלוקת הכספים הקואליציוניים. "זו הונאה של הציבור וחציית כל הקווים האדומים. לפיד יותר מושחת מהאנשים עליהם הוא מתח ביקורת"

חיים רמון: "לפיד הוא האיש המושחת ביותר בפוליטיקה הישראלית"
שר החוץ, יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הביקורת על יו"ר מפלגת 'יש עתיד' ושר החוץ יאיר לפיד ממשיכות לזרום ביתר שאת, בשל עוד הפרת בחירות שלו - חלוקת כספים קואליציוניים לחברי כנסת.

לפיד, שכבר הבטיח בעבר שהממשלה שאליה ייכנס תהיה רזה, שלא יהיה בה חוק נורבגי, הפר באופן גס את שתי ההבטחות הללו והגדיל לעשות כשהשבוע נחשף כי הסכים במסגרת תקציב המדינה לחלוקת עשרות מיליוני שקלים כספים קואליציוניים בין הח"כים והמפלגות המרכיבות את הקואליציה.

חיים רמון, שר המשפטים לשעבר מטעם מפלגת 'העבודה', שהפך באחרונה פרשן פוליטי מבוקש בתוכניות הרדיו והטלוויזיה, תקף הבוקר בחריפות בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

"יאיר לפיד הוא האיש המושחת ביותר בפוליטיקה הישראלית". תקף רמון בזעם והסביר, "הוא מושחת פעמיים, פעם אחת כי הציג את עצמו כטהור שמבקר אחרים על כספים קואליציוניים ופעם שנייה כי הוא גנב קולות על בסיס הבטחות. אני מכיר אנשים שהצביעו לו על בסיס זה - זו הונאה של הציבור וחציית כל הקווים האדומים. לפיד יותר מושחת מהאנשים עליהם הוא מתח ביקורת".

‏"זו שחיתות יותר משחיתות רגילה, זו שחיתות מוסרית. זה לא גניבת כספים, זה גניבת קולות", אמר רמון ופנה למראיין.  הרי אם אתה, למשל, לא היית ימני מדי, אולי היית מצביע ללפיד בגלל התנגדותו בזמנו לחלוקת הכספים הקואליציוניים. אי אפשר להאמין למילה", תקף.

עוד התייחס רמון למצב הפוליטי ואמר: "‏אני חושב שלגנץ יהיה קשה מאד מאד לראות את לפיד ראש ממשלה. הסיכוי הוא שיהיו בחירות, הבעיה של נתניהו כמו שהייתה לו בארבע מערכות בחירות אחרונות - זה להגיע ל-61 וכרגע זה לא נראה".

חיים רמון יאיר לפיד כספים קואליציוניים גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד