כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מצוד אחר החשוד

מצבה קשה: דקר אישה ונמלט עם כספה

אישה בשנות השלושים לחייה נפצעה הבוקר באורח קשה, לאחר שחשוד פרץ לביתה, דקר אותה ונמלט עם כספה | המשטרה פתחה במצוד אחד השודד: "הרקע לאירוע בבדיקה"

מצבה קשה: דקר אישה ונמלט עם כספה
הזירה באשדוד צילום: ברוך הרשקוביץ, תיעוד מבצעי מד"א

כוחות משטרה גדולים מנהלים בשעה זו (שישי) מצוד אחר גבר החשוד שפרץ לביתה של אישה באשדוד, דקר אותה ונמלט מהמקום עם סכום כסף. מוקדם יותר הוזעקו כוחות ההצלה לביתה של האישה, כבת 39, ומצאו אותה כשהיא במצב קשה. לאחר טיפול ראשוני היא פונתה לבית החולים אסותא בעיר.

לפי שעה הערכה היא כי מדובר בשוד מזויין, אולם טרם ברור מדוע השודד תקף את האישה. חוקרי זיהוי פלילי נמצאים בזירה ואוספים ראיות במטרה להתחקות אחר החשוד.

מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע ונסיבותיו בבדיקה. "כוחות משטרה הוזעקו לפני זמן לבניין מגורים בעיר אשדוד, בעקבות דיווח על חשד לאירוע דקירה בדירה, במהלכו מתחקור ראשוני, נכנס גבר לביתה של אישה, עפ"י החשד תקף אותה באמצעות חפץ חד ונמלט עם סכום כסף", נאמר בהודעת המשטרה.

פראמדיק מד"א מתן כהן, שטיפל באישה, סיפר: "הגענו למקום, חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה, האישה שכבה על הרצפה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה חודרת בגופה, הענקנו לה במהירות טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

דניאל בוקובזה, חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני מסר: "מדובר בגברת שנפצעה כתוצאה מאלימות. הענקתי לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי אסותא".

אשדוד שוד לאור יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד