כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לאחר שהתנגד לחיסונים

לפני כניסתו לכלא: חבר המועצה החרדי יחוסן

חבר מועצה חרדי לשעבר מברוקלין נידון למאסר ולצד זאת התנגד לחיסוני הקורונה, אך החשש מבידוד בכלא שינה את דעתו והוא יתחסן בטרם כניסתו לריצוי עונשו

לפני כניסתו לכלא: חבר המועצה החרדי יחוסן
אילוסטרציה צילום: pexels

חבר מועצה חרדי במדינת ניו יורק לשעבר, שנידון לשלושה חודשי מאסר לאחר שהודה בהונאת מס פדרלי ביולי האחרון, התנגד בעבר להתחסן מפני נגיף הקורונה מ"סיבות דתיות ואישיות", אך מספר ימים לפני שהוא מתחיל לרצות עונש מאסר פדרלי בצפון מדינת אוטיסוויל, הוא גילה כי הוא עלול לבלות שבועות בבידוד בשל היותו לא מחוסן, והוא שינה את דעתו, כך עולה מהמסמכים המשפטיים.

"לאחר הרהורים רבים והתייעצות עם יועצים רפואיים, דתיים ואישיים, הוא החליט לקבל חיסון נגד קורונה לפני הכלא", כך כתב עורך דינו, במכתב לשופט ג'יימס קוט במנהטן. "זו הייתה החלטה שקולה בקפידה של מרשי ולא כזו שבאה לו בקלות, עם זאת, בסופו של דבר, הסיכונים החמורים לבריאותו שבהם הוא יתמודד בכניסה לכלא צפוף, והפצרות של בני משפחתו ויועציו הובילו אותו לשנות מסלול".

עורך דינו אמר לשופט, כי מרשו יקבלו את החיסון במנה אחת של ג'ונסון אנד ג'ונסון בשבוע הבא וביקש שתאריך הכניסה לכלא יהיה ב-19 לנובמבר, כדי שהחיסון יהיה יעיל. השופט קוט נענה לבקשה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חבר מועצת העיר ניו יורק לשעבר, הודה באשמה בהעלמת מס בחודש אפריל האחרון, ונידון לשלושה חודשי מאסר בגין העלמת מיסים בסך כולל של יותר מ-82 אלף דולר שנפרסו על פני מספר שנים.

חבר המועצה לשעבר אמר כי הוא מיצר על המעשים, "החלקים הקשים ביותר בחיי" והוסיף כי מאז פרישתו ממועצת העיר, הוא מצא עבודה כמנהל נכסים בבניין דירות בברוקלין, שם הוא אחראי על משימות כגון תיקון אסלות סתומות ותיקון חלונות שבורים.

חיסון לקורונה חבר מועצה עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד