כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בתגובה לציוץ

‏סמוטריץ׳ ממליץ לעבאס: "תכין את התיק, בדרך למעצר"

התחקיר שפורסם בשבוע שעבר הקושר את חבר מפלגת רע"מ לבכירי חמאס מסרב לרדת מסדר היום | יו"ר המפלגה האיסלאמית מאשים בכך את נתניהו וחברי האופוזיציה ובתגובה יו"ר הציונות הדתית מאיים "תכין תיק למעצר"

‏סמוטריץ׳ ממליץ לעבאס: "תכין את התיק, בדרך למעצר"
מנסור עבאס/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התחקיר בו נראים שיתופי הפעולה בין איש מפלגת רע"מ לארגון הטרור חמאס בראש סדר היום, אמנם בקואליציה לא מגנים, אך טוענים כי מדובר בספינים של הליכוד והאופוזיציה המכוונים להכשיל את העברת התקציב.

מנסור עבאס לצד אחד מחברי הקואליציה צייצו נוסח זהה, המאשים את האופוזיציה בפרסום החשיפה,  כך למשל כתב יו״ר רע״מ עבאס, "בפתח שבוע גורלי לטובת המדינה ואזרחיה, נתניהו מגייס את כל זרועותיו לקמפיין הסתה, הכפשה, פילוג והאשמות שווא. כל זה לא יצליח".

"אזרחי המדינה מאמינים אך ורק לרשויות החוק שנתניהו עמל במשך שנים כדי להחלישן", ציין עבאס, שפנה לנתניהו, "אבו יאיר, אתה מוזמן לפנות לרשויות החוק במקום לעסוק בהדלפות ותדרוכים שקריים".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לו ואמר כי לא יהיה מנוס ולהערכתו. הוא ייעצר על שיתוף פעולה עם ארגון טרור, "מבין את ההיסטריה. השקרים שלך מתחילים להיחשף. וזו רק ההתחלה. ‏הפרסום של אילה חסון הוא רק קצה הקרחון".

לדברי חבר הכנסת סמוטריץ׳ "הקשרים שלך ושל בכירי מפלגתך והתנועה האסלמית עם חמאס וטרור יחשפו עוד ועוד בקרוב, ויאלצו גם את רשויות הביטחון והחוק להיכנס לעניין". שהוא ממליץ לו 'תכין תיק למעצר'.

בצלאל סמוטריץ מנסור עבאס אילה חסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד