כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"כת קיצונית ואגרסיבית"

זרקא: "לא מסתובב עם מאבטח למרות האיומים"

בעקבות האיומים והצמדת המאבטח לדר' שרון אלרעי פרייס, התראיין הבוקר ממונה הקורונה וסיפר כי המצב הקיים הוא "בלתי מתקבל על הדעת". עוד חשף כי הוא עצמו אינו מסתובב עם לחצן מצוקה ומאבטח, על אף האיומים | במקביל התראיין מנכ"ל משרד הבריאות וסיפר על החששות מרצח 

זרקא: "לא מסתובב עם מאבטח למרות האיומים"
פרופ' סלמן זרקא צילום: דוד כהן, פלאש 90

ברקע הצמדת המאבטח לראש שירותי בריאות הציבור הדר' שרון אלרעי פרייס בעקבות האיומים וההסתה כלפיה. התראיין הבוקר (ראשון) ממונה הקורונה, הפרופ' סלמן זרקא לגלי צה"ל ואמר כי זה נורא ואיום. "במדינה דמוקרטית, שבה בכירי מערכת הבריאות פועלים כבר שנתיים כדי להציל אותנו מסכנת הקורונה - הד"ר אלרעי פרייס צריכה להסתובב עם מאבטח? בלתי מתקבל על הדעת" אמר זרקא. 

על אף שגם הוא נמצא בחזית המאבק בקורונה ומול מתנגדי הפייק ניוז בדומה לפרייס, סיפר הפרופ' זרקא "אני לא מסתובב עם לחצן מצוקה ואין לי מאבטח". עוד אמר "כשאחת מעמיתותיי נמצאת בסכנה האווירה במשרד לא סבירה - לא מנהלים מגפה תחת איומים".

עוד אמר זרקא כי "זו בעיה של שיח אלים ונורמה ציבורית שצריך להוקיע, האלימות בחברה הישראלית חייבת להיות מאחורינו".

במקביל התראיין הבוקר גם מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' נחמן אש ל103FM וסיפר על החשש במשרד הבריאות "חוששים שמישהו ינסה לרצוח את ד"ר אלרעי פרייס, האיומים ממשיים". 

 יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ רם בן ברק עלה גם הוא לשידור והגיב לדבריו של אש, "הוא צודק. יש כאן כת מאוד קיצונית. הם מאוד אגרסיביים וכותבים בשפה מאוד בעייתית. בסוף מישהו יכול לחשוב שהוא הולך 'להציל את העולם' בזה שהוא יחסל מישהו". 

בתוך כך הבוקר נצפתה הדר' פרייס כשהיא מלווה במאבטח בצאתה מביתה.

סלמאן זרקא שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד