כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"למילים במגיפה יש משמעות"

הרופאים תבעו את הדר' אלרעי-פרייס: בית המשפט הכריע

לאחר שכינתה אותם "מכחישי קורונה" בתגובה לסרט בו השתתפו והביעו ביקורת על מדיניות הממשלה בטיפול בקורונה, תבעו את הדר' שרון אלרעי פרייס חמישה רופאים | בדיון שהתקיים היום בבית המשפט אמרה פרייס "מה שקורה כאן מקומם"

הרופאים תבעו את הדר' אלרעי-פרייס: בית המשפט הכריע
בית משפט, אילוסטרציה צילום: pexels

בבית המשפט השלום שבתל אביב נערך היום (ראשון) דיון בו נדחתה התביעה של חמישה רופאים כנגד ראש שירותי בריאות הציבור הדר' שרון אלרעי פרייס. התביעה באה בעקבות תגובה שכתבה פרייס לסרט בו מבקרים הרופאים את מדיניות משרד הבריאות בכל הנוגע לטיפול בבני נוער וילדים, על כך כינתה אותם הדר' אלרעי-פרייס "מכחישי קורונה".

הפרופ' פרידמן, אחד התובעים נגדה אמר במהלך הדיון: "מפריעה לי חוסר האמת. הועברה הודעת וואטסאפ ל-250 רופאים, שממנה השתמע שמי שהשתתף בסרט הוא מכחיש קורונה. הפרסום המכפיש עליי ועל חבריי לא עולה בקנה אחד עם בניית אמון הציבור מול המערכת הרפואית".

עוד אמר פרידמן: "גם לי קראו מכחיש קורונה בבית החולים שבו עבדתי - נלחמתי בזה. אינני מכחיש את המגפה, הביקורת שלי הייתה נגד הסגר והיעדר השקיפות". כך פורסם בערוץ 12. 

ד"ר אילן שחר, מנהל מיון בבית החולים לניאדו בנתניה, הקריא בבית המשפט הודעה שקיבל מרופא מבית החולים על שמועה שרצה בעיר שלפיה הוא מכחיש קורונה וסיפר "שנה שלמה ניסינו לדבר - אבל קיבלנו אוזן ערלה".

הדר' פרייס אמרה להגנתה בדיון: "מה שקורה כאן היום מאוד מקומם. מתוקף תפקידי הייתי צריכה להגיד בקבוצה על הסרט, שלמילים שנאמרות במגפה - יש משמעות. לתביעת ראש שירותי בריאות הציבור בעת המגפה - יש משמעות"

בסופו של הדיון הכריע השופט על דחיית התביעה נגד הדר' שרון אלרעי-פרייס. עורך דינה מסר: "עד היום היה שיח לא מכבד, אנחנו עומדים על הבקשה לסילוק על הסף". 

כאמור, מה שהוביל לתביעה שנדחתה, הייתה ההודעה ששלחה פרייס למאות רופאים שם כתבה "כשבכירים באיגוד רופאי בריאות הציבור משתתפים במהלך פנדמיה שמאיימת על כולנו בסרט של 'מכחישי קורונה' ומתנגדי חיסונים, נדרש לעצור ולעשות חשבון נפש עמוק".

שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד