כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
במשחטה בנגב

לאחר שסירב לבטל תלונה: משגיח הכשרות הותקף קשות | תיעוד

משגיח כשרות הותקף באלימות קשה ע"י צעיר בדואי, בפעם השנייה בתוך כחצי שנה | התקיפה הקשה אירעה במפעל עופות בנגב, לאחר שהמשגיח סירב לבטל את התלונה במשטרה | ח"כ פינדרוס: "מסע ההסתה שניהל השר כהנא בגיבוי האגף הרפורמי, הוא הגורם לבריונות"

לאחר שסירב לבטל תלונה: משגיח הכשרות הותקף קשות | תיעוד
המשגיח שהותקף צילום: באדיבות המצלם

משגיח כשרות בשנות השלושים לחייו העובד במפעל 'עוף עוז' שבשגב שלום, הותקף היום (ראשון) באלימות קשה ע"י עובד המקום, תושב הפזורה הבדואית. התוקף הצליח להימלט מהמקום ומשטרת מרחב נגב פתחה בחקירת האירוע.

לטענת המשגיח, אלירז ברבי, הרקע לתקיפה היה סירובו לבטל תלונה נגד התוקף, שהכה אותו באלימות לפני כחצי שנה בזמן מבצע 'שומר החומות'. כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', הפועל תקף את המשגיח באמצעות ברזל, לאחר שהאחרון ביקש ממנו לקראת סוף היום להפסיק את העבודה וללכת לביתו, לאור אי שביעות רצונו מאופן עבודתו.

• משגיח כשרות הותקף במוט ברזל על ידי פועל בדואי

המשגיח, שנחבל קשות בגופו ובפניו פונה לטיפול רפאי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם הוא מנסה להתאושש מהתקיפה. "אני בטראומה", מספר ברבי בשיחה עם 'בחדרי חרדים', ממיטת אשפוזו בבית החולים.

הוא הוסיף כי יש לו "כאבים חזקים בכל הגוף". לדבריו, "כנראה יש לי שבר ביד, אני ממתין כעת לתוצאות הבדיקה ומקווה שלא נגרם לי נזק בלתי הפיך".

"בזמן הפרעות בערים המעורבות, במהלך מבצע 'שומר החומות', הערתי לו בנושא העבודה", מגולל ברבי. "לפתע, הוא החל להכות אותי באלימות תוך שהוא משתמש בלום ברזל. בשל התקיפה הגשתי תלונה במשטרה והעובד נחקר".

מאז, לדבריו של ברבי, ניסה העובד התוקף להפעיל עליו לחץ שיבטל את התלונה. "בשל סירובי", הוא אומר, "הוא חיפש אותי במשך תקופה ארוכה, עד שהיום הוא איתר אותי ותקף אותי בצורה קשה".

ח"כ יצחק פינדרוס מסר בתגובה לתקיפת משגיח הכשרות: "ח"כ יוליה מלינובסקי הבטיחה 'להיכנס באמאמא של הרבנות' ומתברר שיש מי שמקשיב ומוציא לפועל".

"ברור לכל בר דעת שמסע ההסתה והדה לגיטימציה שניהל השר כהנא בגיבוי מלא של האגף הרפורמי בקואליציה נגד מערכת הכשרות הוא הוא הגורם לבריונות האלימה ולפציעת משגיח כשרות היום. ניתן עוד לעצור את רכבת השנאה, תתאפסו על עצמכם ותראו לאן אתם מדרדרים אותנו", הוסיף פינדרוס.

 

 

 

תקיפה משגיח כשרות בדואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד