כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הגופה שוחררה לקבורה

הרצח המחריד בבית שמש: הפגנות נגד נתיחת גופתו של האב

עשרות חרדים קיצונים מפגינים בשעה זו בירושלים ובבית שמש בעקבות החלטת בית המשפט לאשר ביצוע נתיחה לגופתו של האב החרדי שנרצח על ידי בנו בבית שמש | לאחר שעות, גופת הנרצח שוחררה לקבורה | תיעוד

הרצח המחריד בבית שמש: הפגנות נגד נתיחת גופתו של האב
המחאה נגד נתיחת הגופה בירושלים צילום: ישי ירושלמי

עשרות חרדים קיצוניים מפגינים בשעה זו (ראשון) בירושלים ובית שמש במחאה על החלטת בית המשפט לבצע נחיתה נקודתית בגופתו של תושב בית שמש, שנרצח במהלך השבת ע"י בנו בן ה-17. למרות התנגדות המשפחה, מוקדם יותר קבע בית מהשפט כי תבוצע הנתיחה. בעדה החרדית מאיימים להחריף את המחאה.

בצומת כיכר השבת בירושלים מפגינים כמה עשרות חרדים, מבעירים פחי אשפה וחוסמים את התנועה לשני הכיוונים. כוח משטרה הגיע למקום בניסיון להשיב את הסדר, לפי שעה ללא הצלחה.

בדיון שהתקיים הבוקר בבית משפט השלום בירושלים בראשות השופטת עדי בר-טל, ייצג עו"ד מנחם מושקוביץ יו"ר הנהלת זק"א, את משפחת המנוח בבקשה לשחרר את גופתו לקבורה. "בעקבות רגישות המקרה וצורך בבדיקות נסיבות המוות קבעה השופטת כי יש לבצע נתיחה נקודתית בלבד, בדיקה שתתקיים בנוכחות רב המכון הרב אשר לנדאו ומייד לאחר מכן תשוחרר גופת המנוח לקבורה עוד היום", נמסר מהארגון.

עו"ד מנחם מושקוביץ מסר: "מדובר במקרה טראגי ומצער, מרגע קבלת הדיווח על המקרה המצער במוצאי שבת אנו עומדים לצד המשפחה ומסייעים בכל האפשר, בגלל רגישות החקירה ביקש בית המשפט לבצע בדיקה נקודתית בכדי לא לפגוע בחקירה הרגישה, בסיומה אנחנו מקווים שגופת המנוח תשוחרר לקבורה עוד היום".

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של הנער החשוד ברצח אביו החרדי. בחקירתו של הנער, כבן 17, עלה הוא ביצע את הרצח בעקבות ויכוח שפרץ בין השניים במהלך סעודת השבת.

במהלך הוויכוח, קם האב משולחן השבת והחל לצעוד לחדרו, אז התנפל עליו הבן ודקר אותו בפלג גופו העליון. האב נפצע אנושות וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. במהלך הדיון שנערך הבוקר בעניינו האריך בית המשפט את מעצרו בעשרה ימים.

נתיחת גופה בית שמש רצח ירושלים העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד