כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ומי עוד לא חתם

בליכוד מחתימים חרם על מנסור עבאס

רוב חברי הכנסת ממפלגת האופוזיציה יצאו הערב בקריאה לכנס את מרכז הליכוד, כדי להצביע על הצעה שלפיה המפלגה לא תוכל להיות חברה בקואליציה שתישען על מפלגות או ח"כים "שמביעים תמיכה והזדהות עם מחבלים או ארגוני טרור" | ומי השניים שעדיין לא חתמו

בליכוד מחתימים חרם על מנסור עבאס
מנסור עבאס/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

27 חברי כנסת ממפלגת הליכוד הודיעו הערב (ראשון) שהם תומכים בהצעה אשר תשלול מהמפלגה את האפשרות להיות בקואליציה בה חברים "תומכי טרור".

הח"כים חתמו על עצומה יחד עם עשרות ראשי ספינים, בה הם דרשו לכנס את מרכז הליכוד כדי לקבל את ההחלטה כי "הליכוד לא יקים ממשלה או לא ישתתף בקואליציה, שיש בה או שהיא נשענת על מפלגות או חברי כנסת, שמביעים תמיכה והזדהות עם מחבלים או ארגוני טרור".

מי שלא חתמו על המכתב הם חברי הכנסת בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה, וחיים כץ, יו"ר מרכז הליכוד. אמנם מפלגת רע"מ אינה מוזכרת במכתב, אך לאור האשמות של הח"כים כלפי המפלגה הערבית שחבריה תומכים בטרור, משתמע כי הכוונה אכן למפלגתו של מנסור עבאס שרק ביממה האחרונה נחשף הקשר שלה לכאורה לארגון חמאס.

אם ההחלטה אכן תעבור במרכז הליכוד, היא עלולה להקשות בעתיד, אם במפלגה יחליטו שכן לכונן קואליציה יחד עם רע"מ, אופציה אותה שקלו, לפי דיווחים ועדויות של ח"כים בסיעות הדתיות, עד לפני הקמת ממשלת בנט-לפיד.

מנסור עבאס מפלגת הליכוד חרם בנימין נתניהו חיים כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד