ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
ערב גזרת החד פעמי

ליברמן מלגלג על החרדים: "להצטייד בנוזל"

שר האוצר ליברמן מפרסם הערב פוסט מתריס על רקע הדיווחים כי החרדים נוהרים לרכוש חד פעמי לקראת ההתייקרות הצפויה הלילה. ליברמן צייץ תמונה שלו שוטף כוס בכיור: "צריך רק להצטייד בנוזל כלים רב פעמי"

ליברמן מלגלג על החרדים: "להצטייד בנוזל"
ליברמן שוטף כלים צילום: מתוך הטוויטר של השר ליברמן

בצל ההתייקרות הלילה של מוצרי החד פעמי בעקבות המס החדש שהטילה הממשלה בניצוחו של שר האוצר אביגדור ליברמן, ברשתות החרדיות נצפו הערב (ראשון) תורים יוצאי דופן בעקבות רצון של אנשים לאגור חד פעמי טרם כניסתה של הגזרה לתוקף והמחירים כמעט ומכפילים עצמם. את שר האוצר הנתון הזה דווקא משעשע והוא מפרסם הערב בטוויטר ציוץ מתריס במיוחד.

בעקבות הגזירה: במגזר החרדי מסתערים על החד פעמי

בהנהלה הסתפקו וראש הישיבה הורה: לרכוש חד פעמי רק עבור שנה אחת

גזירת החד פעמי: כתב 'בחדרי' יצא לשטח הזועם ושמע את הקולות

ליברמן אינו מתרשם מהחשש החרדי וההתנפלות על מוצרי החד פעמי לקראת ההתייקרות, ומפרסם הערב (ראשון) ציוץ בטוויטר, בו הוא כותב לצד תמונה שלו שוטף כוס בכיור ביתו: "אין צורך להמתין בתורים ארוכים ולהסתער על ה"חד פעמי", צריך רק להצטייד בנוזל כלים רב פעמי!", עוקץ השר את החרדים.

מחירי הכלים החד-פעמיים יזנקו הלילה, ויתווסף להם מס של 13 שקלים לקילוגרם. ההתייקרות תשפיע גם על זינוק במחירים בתחומים נוספים - והצרכנים כבר בכוננות ספיגה. תושבים איתם שוחח כתב 'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר סיפרו על הקושי הכלכלי העצום שהם עתידים להתמודד נוכח הגזירות שהטיל שר האוצר. "אנחנו גם ככה נחנקים", זועקת מ. תוך שהיא תוהה מה תעשה בעוד מספר ימים כשחוק מיסוי החד פעמי יכנס לתוקפו.

אביגדור ליברמן חד פעמי התייקרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד