י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא רצו לערער את הממשלה?

תחקיר רע"מ-חמאס: עיתונאים סירבו לפרסם

מנכ"ל ארגון 'עד כאן', שהיה אחראי לחשיפת הקשרים של בכירים במפלגת רע"מ לחמאס, חשף כי לפני ששיגר את החומר לעיתונאית אילה חסון, הוא פנה לעיתונאים אחרים שיפרסמו את התחקיר - אך הם סירבו 

תחקיר רע"מ-חמאס: עיתונאים סירבו לפרסם
מנסור עבאס צילום: David Cohen/Flash90

בעוד התחקיר על הקשרים של בכירים במפלגת רע"מ לארגון הטרור חמאס, דרך עמותת 48', ממשיך לעורר סערה, אחד מיוצרי התחקיר מספר כי עיתונאים אחרים סירבו לפרסם אותו.

גלעד אך, מנכ"ל ארגון 'עד כאן', שארגונו היה בין אלה שעמלו על התחקיר, פנה למספר עיתונאים כדי שיפרסמו את ממצאיו לפני שהציע אותו לעיתונאית 'חדשות 13', אילה חסון, אך הללו סירבו.

‏"פנינו לעיתונאים, אני לא יכול לומר למי, אבל החליטו לא לקחת את הסיפור, אני לא יודע מה הסיבה. איילה חסון הבינה את הפוטנציאל והרימה את זה", אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

אם עיתונאים אכן סירבו לפרסם את התחקיר, שממשיך לעורר עניין גם יומיים לאחר פרסומו, הדבר מעלה תהיות לגבי הסיבה שבגינה הם סירבו, והאם לא היה בכך שיקולים פוליטיים.

יצוין כי לא אחת נשמעה ביקורת מצד עיתונאי הימין על כך שהתקשורת מאתרגת את הממשלה ונמנעת מלהשמיע כלפי חבריה ביקורת נוקבת יתר על המידה, מחשש שהדברים יובילו לפירוק הממשלה ולחזרתו אולי של בנימין נתניהו לשלטון.

מנסור עבאס איילה חסון מפלגת רע"מ עד כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד