ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
סערת הכלבים

אלקין משיב לליצמן: "אשלח אותו לוטרינר"

אחרי ההשוואה שערך הבוקר חבר הכנסת ליצמן בין הממשלה לבין כלבים, שר השיכון לא נותר חייב ומשיב לליצמן בעקיצה. "שיבקשו ממני עזרה אשלח אותם לוטרינר"

אלקין משיב לליצמן: "אשלח אותו לוטרינר"
יעקב ליצמן//זאב אלקין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההשוואה שערך הבוקר (שני) חבר הכנסת יעקב ליצמן במליאת הכנסת בין הממשלה החדשה לבין כלבים, עוררה סערה פוליטית ושר השיכון זאב אקלין הוא הראשון להגיב ולעקוץ את הח"כ מיהדות התורה.

ליצמן על הקואליציה: 'כלבים עוזרים לחתולים'

השר זאב אלקין (תקווה חדשה) אומר כי יועציו של ח"כ ליצמן פונים אליו לעיתים קרובות ומבקשים טובות במשרד הבינוי והשיכון, "בפעם הבאה שיבקשו ממני עזרה", אומר אלקין, "אשלח אותם לוטרינר כלבים".

כזכור, הבוקר במליאה אמר חבר כנסת ליצמן בנאומו, "אני לא מבין הרבה בחתולים, אבל זה פעם ראשונה שכלבים נותנים משהו לחתולים", שהוצע לו על ידי היו"ר לחזור בו אך הוא סירב.

נציין כי השר אלקין מעריך שהתקציב יעבור, אך הוא אומר כי בכנסת הזאת הכול עלול לקרות וכי הוא ממתין לראות כיצד יפעל נתניהו שמנסה בכל כוחו להפיל את התקציב והממשלה.

שר התקשורת יועז הנדל הגיב על דברי ליצמן: "ליצמן וחבר עסקניו צריכים לנהוג בכבוד בציבור הציוני שמשרת בצבא ומגן על המדינה. ‏לא הייתי שותק מול אף אחד שהיה קורא לציבור החרדי כלבים וקל וחומר לציבור הכללי שמחזיק את המדינה. כאב הניתוק מהשררה והג׳ובים לא נותן הנחה למחנה רק ביבי לחצות קווים אדומים, לגדף ולהפיץ שקרים".

יעקב ליצמן זאב אלקין משרד השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד