כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
יעצרו את הכניסה בגופם

נערכים לפרובוקציה: חזית דתית מאוחדת נגד הח"כ הרפורמי קריב

בעקבות הפרובוקציה שערך חבר הכנסת גלעד קריב כשהשתמש בחסינותו כח"כ והכניס ספר תורה בניגוד לתקנות לרחבת הכותל, הח"כים החרדים והדתיים במשכן התלבטו כיצד לנהוג בראש חודש הקרוב והכריעו כי יחסמו בגופם את הפרובוקציה התורנית של הח"כ הרפורמי 

נערכים לפרובוקציה: חזית דתית מאוחדת נגד הח"כ הרפורמי קריב
רפורמים בכותל צילום: בחדרי חרדים

פרסום ראשון: בעקבות המהלך המתריס של חבר הכנסת גלעד קריב שהכניס בניגוד לתקנות ספר תורה לרחבת הכותל, ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברי הכנסת מיהדות התורה החליטו לעצור בגופם את כניסתו של קריב בתפילת ראש חודש כסליו. 

פרסום ראשון: הח"כים יחסמו בגופם את כניסת קריב לכותל

בשעות האחרונות תיאמו ראש סיעות ש"ס, יהדות התורה, הציונות הדתית וחלקים מחברי הליכוד על התייצבותם לפנות בוקר ביום שישי הקרוב, ראש חודש כסליו, במטרה לעצור בגופם פרובוקציה של הח"כ הרפורמי ברחבת הכותל.

בראש חודש החולף השתמש הח"כ הרפורמי קריב בחסינות חברי הכנסת והכניס ספר תורה לרחבת הכותל. כעת התוכנית היא כי כל אנשי החזית הדתית בכנסת יחסמו בגופם את כניסתו מכוח חסינות חברי הכנסת.

במשטרה ערים לנפיצות האירוע והם נערכים לקראת ראש חודש ולקרבות שעלולים לפרוץ במקום ואף לגלוש לאלימות בין החכים החרדים ועזריהם לבין אנשי הרפורמים ונשות הכותל.

מדובר בעליית מדרגה במאבק נגד הרפורמים והקונסרבטיבים לאחר שמרכז ליב"ה שמוביל את המאבק הצליח הפעם לגבש חזית דתית - חרדית אחידה במאבק נגד אירועי הפרובוקציה בכותל מערבי המתקיימים בראשי חודשים, תוך חילול המקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

גלעד קריב רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד