כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אל תהיו פראיירים"

הפרשן צבי יחזקאלי חושש מרע"מ: "לא מפקחים עליהם"

הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, מתייחס לתחקיר שמוכיח קשרים כספיים בין בכירים במפלגת רע"מ לחמאס, ומתריע מפני האפשרות שהכסף ילך לארגוני פשיעה: "הם מנצלים כל פרצה בחוק"

 הפרשן צבי יחזקאלי חושש מרע"מ: "לא מפקחים עליהם"
בועז טופורובסקי ומנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התחקיר אודות הקשרים של בכירים במפלגת רע"מ עם ארגון חמאס ממשיך לעורר סערה. צבי יחזקאלי, פרשן 'חדשות 13' לענייני ערבים, מתריע ומזהיר מהכסף שהולך לרע"מ.

"מה שקרה באירופה זה מה שקורה פה. אלה תנועות שמסתגלות ויש להן מטרה אחת - להשליט מדינה אסלאמית. אני לא נגד זה שרע"מ יהיו בממשלה, אני אפילו בעד. אבל אל תהיו פראיירים, תסתכלו מה הם עושים. הם מנצלים כל פרצה בחוק", אמר יחזקאלי בראיון לרדיו 103FM.

לדבריו, "אנחנו לא מפקחים עליהם, ראו את התקציב. אם ניתן להם את הכסף בתקציב, תראו שהכול יזרום לפשע המאורגן. יש להם קשר לחמאס כי הם חלק מהאחים המוסלמים, אין מה לעשות".

באשר לטענות כי הכול נעשה באישור, בפיקוח ובאופן גלוי, טען הפרשן לענייני ערבים: "כל העניין של התנועות האסלאמית זה לעבוד נקי. השב"כ, אחד הפרויקטים הגדולים באינתיפאדה הקודמת, היה לעלות על מסלולי הכסף. הם יודעים להעביר כסף ממקום למקום. על זה ישראל עשתה שנים עבודת מחקר וניטרה חלפנים וסוגי החלפות כספים. הם תמיד משתמשים בחוק".

מפלגת רע"מ ארגון חמאס מנסור עבאס צבי יחזקאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד