כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מאבק ארוך ומתמשך

העיתונאי שנלחם נגד האנטישמיות זכה בפרס: "מגן על ישראל"

העיתונאי בן-דרור ימיני קיבל אתמול (שני) אות ההערכה על פעולותיו נגד תנועות אנטישמיות ואנטי-ישראליות. "זה מאבק להצלת חופש הביטוי, כדי שזיהום השקרים לא יטביע אותו"

העיתונאי שנלחם נגד האנטישמיות זכה בפרס: "מגן על ישראל"
בן-דרור ימיני צילום: Yaakov Naumi/Flash90.

אות הערכה והוקרה לעיתונאי "ידיעות אחרונות" בן-דרור ימיני: בטקס חגיגי שנערך אמש באילת זכה הכתב והפרשן הבכיר בפרס מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים על מאבק ארוך השנים באנטישמיות ובתנועת החרם נגד ישראל.

הפרס ניתן במסגרת כנס העיתונות השנתי ה־14 שנערך בימים אלה באילת. בנימוקיהם לבחירה בימיני ציינו השופטים את ספרו המצליח "תעשיית השקרים" וקבעו: "בפרסומיו, ימיני מגן על שמה של ישראל, חושף את שקריהם וצביעותם של חורשי רעתה ולצד זאת אינו חוסך שבטו ממנהיגי המדינה – מימין ומשמאל".

לאחר שעלה על הבמה וקיבל את הפרס אמר ימיני: "דווקא כאן, דווקא עכשיו, כדאי לומר מילה אחת על המאבק בתעשיית השקרים. אסור לטעות. לא מדובר בעניין פוליטי. אין לי בעיה עם בעלי עמדות פוליטיות כאלה ואחרות, ולא שאין לי דעות פוליטיות.

בוודאי שיש לי. המאבק שלי הוא בשקרים. אנשי תקשורת ואקדמיה משקרים. בכל מה שקשור לישראל פועל אצלם אלגוריתם שמייצר שקרים. לא כל אנשי התקשורת ולא כל אנשי האקדמיה, אבל רבים מדי".

"והמאבק בהם, המאבק לחשיפת השקרים, הוא לא מאבק נגד חופש הביטוי. זה מאבק להצלת חופש הביטוי, כדי שזיהום השקרים לא יטביע אותו".

בן דרור ימיני פרס אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד