כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מנסים לפגוע"

האברכים גילו: דגל נאצי נתלה בסמוך לישיבה

בסמוך לישיבת חומש, הנמצאת על חורבות הישוב בצפון השומרון שנעקר במסגרת פינוי גוש קטיף, נתלה דגל של המפלגה הנאצית, ומי שגילו אותו הם אברכי הישיבה | מנכ"ל הישיבה טוען: "מנסים לפגוע בישיבת חומש כי היא היתד האחרון בצפון השומרון"

האברכים גילו: דגל נאצי נתלה בסמוך לישיבה
הדגל שנתלה צילום: ישיבת חומש

אברכי ישיבה הממוקמת בצפון השומרון גילו היום (שלישי) דגל המפלגה הנאצית שנתלה בסמוך לחורבות היישוב חומש בשומרון ונעקר במסגרת פינוי גוש קטיף.

האברכים, שלומדים בישיבת חומש, שנמצאת במקום שהיה בעבר הישוב חומש שפונה כאמור, גילו הבוקר במהלך נסיעתם כי נתלה במקום דגל נאצי, כשמצידו האחד הופיעו שני צלבי קרס ומצידו השני צלב קרס ומגן דוד.

"ממש 100 מטר מהכניסה לישוב ראינו את הדגל. עצרנו את הרכב והורדנו אותו מיד", סיפר אחד האברכים שנסע על ציר "חומש - שבי שומרון", שנמצא בסמוך לישיבתם.

"מאז מבצע 'שומר החומות' אנחנו חווים כאן התנכלויות רבות ונראה שמדובר במגמה מכוונת", אמר מנכ"ל ישיבת חומש שמואל וונדי, והפנה אצבע מאשימה לערביי האזור: "הם מנסים לפגוע בישיבת חומש כי היא היתד האחרון בצפון השומרון והסיכה בסכר שמונעת מצפון השומרון להפוך למובלעת טרור כמו עזה".

ישיבת חומש, בה לומדים כמה עשרות בחורים ואברכים, הוקמה מעל לעשר שנים, היא לא חוקית כשמידי פעם כוחות המשטרה והמג"ב מפנים כמה ממבני הישיבה.

חומש ניאו נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד