כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פייזר עושה כסף

בוסטרים, חיסוני ילדים, ועוד: הרווח העצום של חברת החיסונים

חברת התרופות 'פייזר' עדכנה כי תחזית ההכנסה השנתית שלה לשנה זו קופצת שוב במיליארדים | הזינוק בהכנסות מגיע לאחר שני זינוקים קודמים של החברה במהלך ששת החודשים האחרונים

בוסטרים, חיסוני ילדים, ועוד: הרווח העצום של חברת החיסונים
מנכ"ל 'פייזר' מתחסן צילום: מתוך הטוויטר שלו

חברת התרופות 'פייזר' העלתה את צפי ההכנסה השנתית של החברה מהחיסונים שפיתחה יחד עם חברת 'ביונטק' ל-36 מיליארד דולרים. הרווחים האדירים צפויים להתחלק באופן שיוויוני בין פייזר האמריקאית לביונטק הגרמנית. 

התחזית של פייזר על העלייה הצפויה ברווחי החברה מגיעה - שלשוה חודשים אחרי שצפו בחברה על רווח שנתי של 33.5 מיליארד דולרים ושישה חודשים לאחר תחזית שחזתה הכנסה שנתית של 26 מיליארד דולרים. 

שלושת העדכונים על צפי ההכנסה השנתית לחברה לאורך ששת החודשים האחרונים - אינם מפתיעים. במידה מסוימת למדינת ישראל הקטנה יש חלק בדבר, בשל העובדה שהיא התחילה ראשונה את מבצע "הבוסטרים" והבילה מדינות נוספות למבצע דומה, מה שהגביר את הרכישות מפייזר ובהתאם את ההכנסות. 

נתון נוסף שמגביר את רכישות החיסונים מהחברה הוא האישור שנתן לאחרונה ארגון הבריאות האמריקני (FDA) למתן חיסונים עבור ילדים בגילאי 5 עד 11 - אישור שהוביל את מדינת ישראל ומדינות נוספות לרכוש חיסונים רבים המותאמים עבור גילאים אלו

 

פייזר חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד