כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"כולם נדהמו"

משפחת יאיר נמני שנרצח: "המראות לא עוזבים אותנו"

הרב יאיר נמני היה אברך צדיק וירא שמים, לפני שנים רבות הוא חזר בתשובה ועשה את הצעדים הקשים הללו מעולם החולין אל עולמה של תורה. במהלך השבת הוא הסתלק לשמי מעלה אל מול עיני המשפחה הנדהמת בנסיבות טראגיות במיוחד, נסיבות כאלו שקשה עד בלתי אפשרי להעלות על הכתב

משפחת יאיר נמני שנרצח: "המראות לא עוזבים אותנו"
יאיר נמני ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה כזו שפקדה את משפחת נמני המתגוררת בעיר בית שמש היא טרגדיה קשה, כזו שגורמת ללב לסרב להאמין ולכאוב את כאבם. אב המשפחה הרב יאיר נמני הסתלק לבית עולמו במהלך השבת האחרונה בנסיבות טראגיות במיוחד, כאלו שקשה להעלותם על הכתב, סיבה כזו שהלב יתקשה לשמוע, יתקשה להאמין.

לחצו כאן וסייעו למשפחה שעדיין אוספת את השברים>>>

הרב יאיר נמני היה אברך צדיק וירא שמים, לפני שנים רבות הוא חזר בתשובה ועשה את הצעדים הקשים הללו מעולם החולין אל עולמה של תורה. השנים הללו היו קשים במיוחד, אך למרות הקושי הכלכלי הוא נלחם בכדי לשמור ולגדל את ידיו לתורה וליראת שמים טהורה.

העניות שם בבית הייתה קבועה, המקרר אף פעם לא היה מלא, הם חיו מיד לפה ותמיד התחזקו באמונה תמימה בבורא כל העולמים. אב המשפחה הרב יאיר היה תמיד מחזק את משפחתו בדברי אמונה ובכך שהקב"ה הוא הזן ומכלכל את כולם. דברים שהיו כמים קרים על נפש עייפה.

במהלך השבת האחרונה קרה דבר מזעזע וטראגי, האב רבי יאיר, בשיא פריחתו וכוחותיו הסתלק לשמי מעלה – "הסתלק" תרתי משמע. המראות היו קשים ומזעזעים. בני המשפחה לא האמינו למראה עיניהם, אך למרבה הצער כוחות ההצלה שהוזעקו לבית נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת ולדאבון לב.

המשפחה כעת קרועה ושבורה, מחזות האימה לא יוצאים להם מהראש והם יושבים ובוכים את נפשם. האלמנה מתייפחת וזועקת לעזרה, מתחננת שנושיט יד ונבוא לעזרתם. שחלילה לא יקרסו אל התהום העמוק, שחלילה לא יסבלו צלקות נפשיות. כעת זה הרגע שלנו, רגע בו אנו צריכים לעמוד מול עצמנו ולעשות את הצעד הזה – לסייע למשפחה השבורה שנותרה בחוסר כל, לסייע להם שחלילה לא יטבעו במים הסוערים. הצטרפו כעת

לחצו כאן וסייעו למשפחה שעדיין אוספת את השברים>>>

רצח מחריד קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד