כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עוקץ את האופוזיציה

הח"כ שסומן כעריק: "קיבלתי המון הצעות"

חבר הכנסת יום טוב כלפון ממפלגת 'ימינה', מסומן כחוליה החלשה בקואליציה ומהח"כים שעשויים להפתיע ולהצביע נגד התקציב ובכך להפיל את הממשלה. אך הוא מרגיע הערב את חבריו ואומר שהוא יתמוך בתקציב ומוסיף לעקוץ "האופוזיציה תשב שם שנים רבות"

הח"כ שסומן כעריק: "קיבלתי המון הצעות"
יום טוב כלפון צילום: מתוך פייסבוק

לקראת ההצבעה הגורלית בימים הקרובים על תקציב המדינה, חבר הכנסת יום טוב כלפון ממפלגת 'ימינה', מי שמסומן באופוזיציה כאחת החוליות החלשות בקואליציה המורכבת, מרגיע את חבריו לקואליציה ואומר שיתמוך בתקציב למרות שסומן על ידי האופוזיציה וקיבל מחבריה כבר הצעות מפתות.

כלפון, אשר נכנס לכנסת הודות לחוק הנורבגי ובשל התפטרותה של איילת שקד מהכנסת, מספר בראיון ל'חדשות 12' שהוצעו לו כמה הצעות לערוק, אך הוא לא מתכוון "לבגוד" במפלגתו ובקואליציה. "ארגיע אתכם, אצביע בעד התקציב".

"התקציב טוב לעם ישראל, טוב לציונות הדתית. פונים אליי על רקע אידאולוגי, כי זה לא סוד. לא אכנס למה שהבטיחו לי באופוזיציה. זה משדר את הלחץ שיש שם. התקציב יעבור, והאופוזיציה תשב שם שנים רבות", הוסיף הח"כ הסרוג.

בהתייחסותו להצעות שקיבל, אמר חה"כ כלפון כי "קיבלתי המון הצעות, חוץ מראשות ממשלה הציעו לי הכול. פנו כנראה לעוד גורמים בקואליציה, מנסים הכול - אבל לדעתי זה לא יעזור להם".

יום טוב חי כלפון מפלגת ימינה תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד