כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שלושת הבעלים נעצרו

צפו: המשטרה הציבה בטונדות מחוץ למסעדה שהפרה את החוק

שוטרים שוויצריים הניחו בטונדות ענקיות מול מסעדה פופולרית באתר סקי, לאחר שבעליו סירב לאכוף את חוקי נגיף הקורונה ולא דרש מהלקוחות להציג תעודת מחוסן או מחלים. שלושת הבעלים נעצרו לאחר שהתחכמו, הזיזו את הבטונדות והמשיכו לשרת לקוחות

צפו: המשטרה הציבה בטונדות מחוץ למסעדה שהפרה את החוק
הבטונדות בחזית המסעדה צילום: צילום מסך

משטרת שוויץ הניחה קוביות בטון ענקיות מול בר באתר סקי פופולרי, לאחר שבעליו סירב לאכוף את החוק שקבעה המדינה לגבי נגיף הקורונה. על פי החוק השוויצרי, נדרשת תעודת מחוסן במלואו, או תעודת מחלים מהנגיף או אישור של בדיקה שלילית, בכל מסעדה שנמצאת במקום מקורה מאז אמצע חודש ספטמבר.

אולם הבעלים של מסעדה באתר הנופש ההררי של צרמט, הנמצאת למרגלות הר המטרהורן בקנטון ואלה שבדרום מערב שווייץ, בסמוך לגבול עם איטליה, צפצפו על החוק, כך לפי דיווחים מקומיים, והמשטרה אטמה את הכניסה עם בטונדה, כמו שאנו רגילים לראות בכניסה לבסיסים או מחסומים צבאיים.

שלושת הבעלים, נעצרו ביום ראשון, לאחר שהתחכמו והפכו את ערימת הבלוקים שהמשטרה הציבה ואפשרו ללקוחות להיכנס מאחור. במהלך הפעילות המשטרתית, אחד משלושה בעלים איים על גורמי אכיפת החוק בזירה ואמר כי הוא יביא את האקדח שלו.

תמונות של הבלוקים הפכו מאז לוויראליות ברשתות החברתיות, כאשר לקוחות המסעדה משתפים תמונות של הבטונדות בחזית המסעדה. לפי הדיווחים, עשרות אנשים הגיעו למסעדה כדי למחות על מעצר הבעלים.

המשטרה מסרה בהצהרה כי שלושת המסעדנים סירבו לסגור את המקום למרות מאמצי הרשויות לנהל איתם דיאלוג והתעלמו מכמה אזהרות לכבד את חוקי הבריאות.

בטונדות שוויץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד