ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
נגרם נזק

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה באזור דמשק

אחרי התקיפה החריגה בשבת, שנעשתה לפי דיווחים לאור יום, סוריה דיווחה הלילה על תקיפה נוספת מצד ישראל באזור דמשק | לא ברור אם ישנם נפגעים אך נגרם נזק 

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה באזור דמשק
תקיפה ישראלית, אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

כלי תקשורת רשמיים בסוריה דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) על תקיפה של מספר יעדים באזור הבירה דמשק. לפי דיווח של סוכנות הידיעות הממלכתית סאנא, ישראל עומדת מאחורי התקיפה. גורם צבאי סורי עדכן כי התקיפה בוצעה באמצעות מספר טילים.

לא ברור האם ישנם נפגעים כתוצאה מהתקיפה, אך הגורם הסורי דיווח כי נגרם נזק רב. "ב-00:56 ישראל תקפה באמצעות טילים מהאוויר מצפון ישראל כמה אתרים באזור דמשק", אמר הגורם לכלי התקשורת בסוריה.

נזכיר כי במהלך השבת דיווחה סוריה, כי ישראל ביצעה באופן חריג תקיפה לאור יום. לדברי מקור צבאי סורי רשמי, מספר טילי קרקע-קרקע שוגרו ב-12:17 מצפון ישראל לעבר כמה מוקדים בפרברי דמשק. שני חיילים סורים נפצעו ונזק נגרם לרכוש. בהודעה הרשמית מדמשק נמסר כי אש נ"מ נורתה אל הטילים וחלק מהם הופלו.

לפי ארגון אופוזיציה סורי, ישראל תקפה מחסני נשק ותחמושת של חיזבאללה ומיליציות פרו איראניות באזור קודסיא שממערב לדמשק, באזור שבו ממוקמים דיביזיה 4 של הצבא הסורי ומפקדות. כמו כן, מקורות בסוריה דיווחו כי מטרה נוספת השייכת לחטיבה 94 של הצבא הסורי הותקפה באזור דימאס, גם כן ממערב לדמשק.

סוריה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד