כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתייחס לסערה

בנט: כסף לחמאס - נקודה התורפה של נתניהו

לראשונה מתייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לתחקיר סביב העברת כספי מפלגת רע"מ לעזה, ומאשים איך לא, את בנימין נתניהו. בנט מעריך כי אחרי התקציב, הלכידות שבאופוזיציה תתפוגג "תחכו לאחרי התקציב"

בנט: כסף לחמאס - נקודה התורפה של נתניהו
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שעות קודם ההצבעה על תקציב ראש הממשלה נפתלי בנט מתייחס לתחקרי שפורסם במוצאי שבת סביב העברת התקציב של מפלגת רע"מ לעמותות של החמאס בעזה, ומאשים את ראש הממשלה לשעבר. "אנחנו בתוך אם כל הקמפיינים, פייק בעוצמות אדירות. אגב, אני לא חשבתי שביבי ילך על קטע של כסף לחמאס כי זאת נקודה תרופה שלו - הרי מזוודות הכסף לחמאס זו המצאה שלו - אני הפסקתי את זה", האשים בנט.

"אבל אין הגיון בשיגעון", אמר בנט, "אני אומר פה את המובן מאליו, אין אגורה מתקציב המדינה שעוברת לעזה, או לחמאס. אין סעיף תקציבי כזה ולא יהיה כזה. זה שקר מהיסוד".

לקראת השעות הבאות שיהיו קריטיות אומר בנט לחברי סיעתו, "האסטרטגיה שלו כרגע זה לייצר חייץ בין מרכיבי הקואוליציה. הוא ישתמש בכל הכלים שברשותו. יש תשובה אחת לכל זה וזה העברת התקציב". בנט ציין כי "ברגע שנעביר את התקציב זה ייתן לנו יציבות".

בין דבריו אמר ראש הממשלה בנט לחברי סיעתו שמצויים מול לחץ פוליטי מצד הימין, "לא צריך להוכיח שאנחנו ימניים ולא צריך להוכיח שניצחנו. צריך להעביר תקציב. זה הניצחון".

על יציבות הממשלה והאחדות באופוזיציה שלעת עתה נשמרת, אמר ראש הממשלה בנט, "אתם תראו שיש גבול למכונה הזו. היא תיחלש במידה ניכרת. 
כבר עכשיו הם לא מצליחים להחביא את הבקיעים בתוכם. חכו ליום שאחרי".

נפתלי בנט בנימין נתניהו חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד