כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"סחרחורות וקושי בנשימה"

"האחות צלצלה: "עשיתי טעות, חוסנת בשש מנות"

סיפור הזוי שמתפרסם היום, מעלה כי תושב הצפון שהגיע לאחד ממתחמי החיסון באזורו כדי לקבל את מנת "הבוסטר" אך במקום זאת קיבל בקבוק שלם שווה ערך לשש מנות במכה אחת | "סובל מחום, צמרמורות, סחרחורות וקושי בנשימה"  

"האחות צלצלה: "עשיתי טעות, חוסנת בשש מנות"
חיסון לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תושב הצפון בשם א' הגיע למתחם החיסונים כדי לקבל את מנת "הבוסטר" השלישית וחוסן בטעות בבקבוק שלם - שווה ערך לשש מנות חיסון!. 

על פי הדיווח של כתבת ערוץ 12 יולן כהן, א' חש בטוב לאחר החיסון וחזר לעיסוקיו - אך שעה לאחר מכן הוא קיבל שיחת טלפון מהאחות שמסרה לו את הטעות ההזויה שביצעה בו. 

כרגע א' שמחזיק בתואר "המחוסן בישראל" מתאר כי הוא חש ברע, וסובל מקשיי נשימה שבגינם הוא אינו יכול לצאת לעבוד. לטענתו, הוא שוחח עם עשרות רופאים וכל אחד אומר לו דברים אחרים: "רופאים אמרו לי שתוך יומיים יעבור", אך לעומת זאת, הוא פגש לאחרונה "קרדיולוג שאמר לי שאני צריך להישאר חודש נוסף בבית". 

מקופת החולים בה חוסן א' נמסר לערוץ 12 כי מדובר באירוע חריג שדווח למשרד הבריאות שהנחה לעקוב אחר המטופל. "הצוות הרפואי נמצא איתו בקשר צמוד ורציף, וימשיך להיות איתו בקשר". בינתיים מספר א' כי הוא סובל מחום, צמרמורות, סחרחורות וקושי בנשימה. 

 

חיסון צפון משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד