כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"הבעיה האמיתית של המדינה"

ההודעה הדרמטית של מרב מיכאלי: "מצב חירום בתחבורה"

שרת התחבורה אמרה במהלך סיור מקצועי שהיא בודקת מבחינה משפטית להכריז על מצב חירום בתחום התחבורה במדינת ישראל: "ישראל עדיין נלחמת את המלחמה הקודמת, זו המחלה הידועה שלנו", לדבריה מדובר במצב חמור יותר מתחום הדיור

ההודעה הדרמטית של מרב מיכאלי: "מצב חירום בתחבורה"
רכבים בפקק צילום: פלאש 90

שרת התחבורה מרב מיכאלי בודקת את האפשרות להכריז על מצב חירום בתחום התחבורה, כך דווח היום (רביעי) באתר "ישראל היום".

מיכאלי סיירה אתמול במועצות בשרון, ואמרה שהיא בודקת מבחינה משפטית את האפשרות להכריז בתחבורה בישראל כמצב חירום. "הבעיה האמיתית של מדינת ישראל - וחמור לאין שיעור ממשבר הדיור", אמרה.

"ישראל עדיין נלחמת את המלחמה הקודמת, זו המחלה הידועה שלנו", הוסיפה השרה. "כולן מממשיכות לדבר על דיור, אני לא יודעת איך לספר לכן את זה, זה לא הדיור גוטה - זו התחבורה. יש מקומות בארץ שלימודים מתחילים בשעה 9:30 במקום בשעה 8:00 בבוקר כי אין דרך להגיע לבית הספר".

השרה מיכאלי הדגישה כי בשלב זה היא מקדמת פרויקטים יזומים שלא יוצרים עומס נוסף על הכבישים: הרחבת מפרידן הדסים לשני נתיבים, הרשאה להאריך את המנדט למתכננים של כביש 553 עד דרורים ובמסגרת התכנון תבחן אפשרות לסלילת נת"צ לכל אורך כביש 553 והחיבור עם תל מונד, ביצוע רמזור על כביש 562.

בנוסף, צוות מטעם המשרד יבחן את האפשרות להכניס את מחלף אילנות וכביש 561 מזרח לתכנית החומש הקרובה וסלילת נת"צ על כביש 562.

מרב מיכאלי משרד התחבורה מצב חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד