כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חבר מועצת העיר לשעבר

דימונה: שני אחים נפטרו מקורונה תוך פחות משעה

שני אחים באזור גיל ה-60 נפטרו מנגיף הקורונה בתוך פחות משעה בשני בתי חולים שונים | אחד האחים כיהן כחבר מועצת העיר דימונה ופעיל חברתי מוכר | בתו הספידה "היה שלום, מבתך בכורתך אשר אהבת" 

דימונה: שני אחים נפטרו מקורונה תוך פחות משעה
הלוויה. אילוסטרציה צילום: גילי יערי, פלאש 90

טרגדיה קשה מגיעה מהעיר הדרומית: שני אחים באזור גיל ה-60 נפטרו מקורונה תוך פחות משעה. האחים היו מאושפזים בתקופה האחרונה בשני בתי חולים שונים ברחבי הארץ, כשאחד מהם שכיהן בעבר כחבר מועצת העיר דימונה היה שרוי בתרדמת כשהוא מורדם ומונשם בימיו האחרונים. 

בתו, שרק אתמול פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את המילים "אני תולה את העיניים בשמיים, ומשכנעת את עצמי שהוא תיכף מתעורר". הספידה אותו היום (רביעי) ואמרה: אפילו סלעים נשברים, אני אומרת לכם ולא מחמת זקנה".

"אבי יקירי אהוב לבי מסר את נשמתו לבורא פחות משעה אחרי אחיו היקר. בחייהם ובמותם לא נפרדו", הספידה בתו אדל. והוסיפה לספר על אביה: "היית ועשית כל כך הרבה בשביל הרבה אנשים אבל בשבילי פשוט היית הסבא הכי טוב בעולם". 

"היה שלום, מבתך בכורתך אשר אהבת". 

מודעות האבל של צמד האחים שנפטרו תוך פחות משעה \\ רשתות חברתיות 

מאז נודע פטירתו של ג'קי אדרי ז"ל, הרשתות החברתיות מוצפות במאות הספדים של חבריו ופעילים חברתיים אשר היו שותפיו למאבקים רבים כנגד עוולות שונות. כשבין היתר נכתב עליו בעקבות מאבקיו למען הציבור "איש עם הכלה ואהבה לפשוטי העם, יהיה זיכרו ברוך". 

על פי הפרסומים היום (רביעי) שני האחים לא התחסנו כנגד נגיף הקורונה, אחד מהם בשל סיבה רפואית. 

 

 

 

קורונה דימונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד