כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במסעדה פופולרית

מאות הורעלו לאחר שאכלו פלאפל; הקונים הרסו את המקום • צפו

בעל מסעדה בעיראק ושישה נאשמים נוספים, נעצרו על רקע מקרה של הרעלת מזון של מאות אזרחים. ומותו של אחד מהם | משפחתו של האזרח שמת תקפה את המקום וכוחות המשטרה נאלצו להתערב ולהשליט סדר | צפו

מאות הורעלו לאחר שאכלו פלאפל; הקונים הרסו את המקום • צפו
החולים מאושפזים צילום: רשתות חברתיות עיראקיות

הרשויות העיראקיות במחוז מייסן עצרו בעל מסעדה ושישה עובדים נוספים בהקשר לאירוע של הרעלה המונית של יותר מ-300 בני אדם.

בהודעה מטעם משרד הפנים העיראקי נמסר לתקשורת, "שופט מחוזי נקט בצעדים משפטיים לעצור את בעל המסעדה ושישה נאשמים נוספים, על רקע מקרה של הרעלת מזון של מאות אזרחים. ומותו של אחד מהם". משפחתו של המת תקפה את המסעדה ואת האנשים במקום, בעוד כוחות משטרה התערבו והרחיקו את התוקפים.

300 בני האדם שהורעלו אכלו פלאפל במסעדה פופולרית במחוז מייסאן שבדרום עיראק. לפי הדיווח בתקשורת המקומית האנשים שהורעלו אכלו ארוחות פלאפל, מחלקת הבריאות במחוז נכנסה למצב חירום כדי לקבל את החולים המורעלים, אחת הסברות שהם הורעלו בגלל מים מזוהמים. משרד הבריאות העיראקי הקים צוותים כדי לעקוב אחרי המאושפזים.

כל החולים נתונים תחת מעקב ומקבלים טיפול רפואי מקיף, מחשש להתפתחות. מנהל בית החולים אמר כי: "בבית החולים התקבלו מיום ראשון האחרון מספר רב של מקרים הסובלים משלשולים קשים, הקאות, חום גבוה ובעיות במעיים, והם אובחנו על פי תסמיניהם כמקרים של הרעלת מזון".

עוד אמר, "על פי המידע הקיים כולם אכלו מאחת המסעדות בעיר אל-עמארה שמחוז מייסאן, המסעדה נסגרה תוך כדי לקיחת דגימות של כלים ודגימות מזון, במקום יש צוות מעבדה לבריאות הציבור כדי לקבוע את סיבת הזיהום".

פלאפל הרעלת מזון עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד