ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
עקיצה קטלנית

נתניהו התבלבל בהצבעות: "כמו מצביעי בנט"

ההצבעות המתמשכות על התקציב מצליחות לבלבל גם את ראש האופוזיציה המנוסה בנימין נתניהו, שתמך בטעות בכמה סעיפי התקציב. נתניהו כמו נתניהו ניצל את העניין ועקץ את בנט | חברת הכנסת מאי גולן חשב ברע ונטשה, יו"ר הכנסת מיקי לוי התקזז איתה

נתניהו התבלבל בהצבעות: "כמו מצביעי בנט"
נתניהו חולף על פני בנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכנסת ממשיכים חברי הכנסת להצביע על מאות מסעיפי התקציב, כשכל הצבעה מוכרעת על חודו של קול. למרות ההערכות המוקדמת, קורא שחברי כנסת מתבלבלים בהצבעה מפאת הזמן הממושך, אחד מהם הוא ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שהצביע כמה פעמים לצד הקואליציה ותמך בכמה מסעיפי חוק ההסדרים ותקציב המדינה, כאשר להצבעתו אין משמעות כי מילא יש לקואליציה רוב.

נתניהו מיהר לנצל את הטעות שלו ושיגר עקיצה לראש הממשלה בנט, וכך צייץ בטוויטר: "קורה שמתבלבלים בהצבעה. תשאלו את כל מי שהצביע לבנט".

נציין כי עד כה הקואליציה מצליחה להוכיח עצמה עם אפס תקלות במאות ההצבעות, כשהמפקדים הראשיים הם השר זאב אלקין לצד השר חמד עמאר (ישראל ביתנו), שניהם אינם חברי כנסת (פרשו במסגרת החוק הנורבגי) אך שוהים כל העת במליאה ומוודאים כי אין טעויות בהצבעות.

בנוסף, בשעה האחרונה עזבה חברת הכנסת מאי גולן (הליכוד) את משכן הכנסת לאחד שחשה ברע, בצעד אנושי יושב ראש הכנסת חבר הכנסת מיקי התקזז איתה ולא ישתתף בהצבעות.

תקציב המדינה נפתלי בנט ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד