כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בנט הפר הבטחת בחירות

חבר ימינה התנצל בפני חבריו: "מכה על חטא"

הממשלה אישרה אמש הקמת שלושה ישובים בדואים, ובימין שמתנגד לממשלה הזכירו כי ראש הממשלה התחייב להסדיר את המאחזים של היהודים - אך לא ביצע זאת | אחד המועמדים של 'ימינה', שארגן בתקופת הבחירות סיור של בנט במאחזים, התנצל: "לא נשכח"

חבר ימינה התנצל בפני חבריו: "מכה על חטא"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בצל ההצבעה והמתח סביב העברת התקציב, בימין ביקרו אתמול (רביעי) את החלטת הממשלה לאשר ישובים בדואים, בעיקר בשל אי האישור של ישובים יהודים.

הממשלה אישרה את ההצעה של הממשלה שעברה תחת נתניהו, ואישרה את הקמת שלושה ישובים בדואים בנגב, הצעה שגם בתנועת הימין 'רגבים' בירכו עליה. אך בימין האופוזיציוני בעיקר התעסקו עם מה שלא אושר, התיישבות הצעירה.

בנט הבטיח במהלך סיור בתקופת הבחירות לאשר מאחזים יהודים ביו"ש, כבר ביומו הראשון בתפקיד ראש הממשלה. את הבטחה, כאמור, הוא לא קיים, אך יש מי בימין שעדיין לא נרגעו מכך.

בשל כך, שי מימון, נציג התיישבות הצעירה ברשימת 'ימינה' לבחירות שפרש מהמפלגה עקב כניסתה לממשלה, התנצל בפני חבריו: "‏חבריי להתיישבות הצעירה, היום אני מכה על חטא. את הסיור הזה, אני ארגנתי לבנט".

"'הסדרה בישיבה הראשונה...זה אפשרי'. איך הייתי גאה. שלשום בנט הסדיר את המאחז הבלתי חוקי דקיקה בדר' הר חברון בשטח C (!!) והיום הוא הסדיר 3 כפרים בדואים. רק את ההתיישבות הצעירה הוא שכח. אנחנו, לא נשכח", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

לפני מעל לשבוע, הוציא מימון יחד עם עוד שני חבריו לרשימה, רוני ססובר ואשר כהן, מכתב בו הם תקפו את מפלגתם ואת בנט והתנערו מהכניסה לממשלה.

נפתלי בנט מפלגת ימינה התיישבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד