י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
עמית סגל התערב

מביך: בן-גביר תקף את איימן עודה לשווא • צפו

חבר הכנסת איתמר בן-גביר פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון בו נראה יו"ר 'הרשימה המשותפת' מתעד את החפצים שעל שולחנו של שר החוץ לפיד. בן גביר דרש לחקור אותו מיד: "סכנה ביטחונית למדינה" | אלא שהתברר כי עודה צילם את הספר של עמית סגל, שהיה מונח את שולחנו של לפיד

מביך: בן-גביר תקף את איימן עודה לשווא • צפו
איתמר בן גביר/איימן עודה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת איתמר בן-גביר האשים את חה"כ איימן עודה, יו"ר מפלגת הרשימה המשותפת, בצילום מסמכים מסווגים לכאורה במקומו של שר החוץ יאיר לפיד, אך התברר כי עודה צילם דווקא את הספר של עמית סגל שהיה מונח על השולחן.

בן גביר פרסם תיעוד בחשבון הטוויטר שלו, שבו נראה חבר הכנסת עודה מצלם את שולחנו של שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד במליאת הכנסת, כאשר הוא לא בו באותה העת. בן גביר טען שמדובר במסמכים ביטחוניים, ודרש מיד שיחקרו את עודה על כך.

איימן עודה מצלם את שולחנו של יאיר לפיד

"מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! אני זועק ומתריע שהוא סכנה ביטחונית למדינה. היום עודה חדר לפרטיות וצילם מסמכים שאסור לו לצלם, מחר הוא יצלם מסמכים מסווגים.", כתב בן גביר והוסיף, "אני קורא מייד למשטרה ולשב"כ לפתוח נגדו בחקירה. מה עוד צריך לקרות כדי שמנדלבליט יורה לזמן אותו לחקירה?."

אלא שכעבור כמה דקות, הפרשן הפוליטי עמית סגל, שפרסם לפני כן ברשתות החברתיות תיעוד של ח"כים שקוראים את ספרו החדש "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית", הבהיר כי עודה צילם בשבילו את הספר שלפיד קרא בין ההצבעות.

"ובכן, עודה לא צילם מסמכים סודיים ממושבו של שר הביטחון. באישורו אני כותב כאן שצילם לי את הספר שלי מונח על השולחן של לפיד".

עודה אישר את הפרטים, והוסיף בציוץ קומי: "לכל השואלים: העברתי חומר מסווג לתקשורת השמאלנית".

עמית סגל איימן עודה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}