כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"נשלף" מביתו

תיעוד בלעדי: לוחמי צה"ל עוצרים פלסטיני החשוד בפריצות בעיר החרדית

פלסטיני החשוד בשורת פריצות בעיר מודיעין עילית, נעצר הלילה ע"י לוחמי צה"ל מגדוד המילואים 7008 שהגיעו לביתו בכפר בית ענאן | מפקד הגדוד: "מעצר של גורמים פליליים, במיוחד בנושא הפריצות לבתים וגניבת רכוש מקנה ומחזקת את תחושת הביטחון של התושבים" • צפו במעצר

תיעוד בלעדי: לוחמי צה"ל עוצרים פלסטיני החשוד בפריצות בעיר החרדית
מעצר הפלסטיני צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל עצרו לפנות בוקר (חמישי) פלסטיני החשוד במספר פריצות לדירות בעיר מודיעין עילית. זאת במסגרת פעילות של גדוד המילואים 7008 בשיתוף עם משטרת מודיעין עילית.

החשוד, פלסטיני תושב הכפר בית ענאן שבגזרת החטיבה המרחבית 'בנימין', נעצר בביתו, בפעילות חשאית של גדוד המילואים 7008 אשר נמצא בתעסוקה מבצעית בחטיבה המרחבית ומורכב מיוצאי חטיבת הקומנדו והצנחנים.

בצה"ל מציינים כי פעילות זו היא חלק מסדרת פעילויות מבצעיות וממוקדות של כוחות המשטרה וכוחות הביטחון נגד התפרצויות וגניבות שאירעו בזמן האחרון בעיר מודיעין עילית ובסביבתה. "שיתוף פעולה איכותי והדוק מסוג זה בין כוחות צה"ל לכוחות המשטרה יביאו למימוש מירבי של משימת ההגנה על תושבי הגזרה", אומרים בצבא.

"אמש ביצענו פעילות לילית בכפר בית ענאן שבגזרת החטיבה המרחבית 'בנימין' בה אנחנו נמצאים בתעסוקה מבצעית מזה שבועיים", סיפר הערב מפקד גדוד 7008, סגן-אלוף (מילק) אוריה שופר.


צילום: דובר צה"ל.

לדבריו, "למשימת ההגנה שלנו יש מרכיב נוסף והוא תחושת הביטחון לאזרחים - ועל כן מעצר של גורמים פליליים, במיוחד בנושא הפריצות לבתים וגניבת רכוש מקנה ומחזקת את תחושת הביטחון של התושבים, בגזרת בנימין ובישובים הצמודים לה".

פריצה פלסטיני צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד