כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
העתירו בעדו

דאגה: ראש הישיבה אושפז בבית החולים בארה"ב

הגרב"ש דויטש, ראש ישיבת 'באר מרדכי', השוהה בלייקווד, אושפז בבית החולים לאחר שהתגלה זיהום חמור ברגלו. התפללו: רבי ברוך שמואל בן לאה

דאגה: ראש הישיבה אושפז בבית החולים בארה"ב
הגרב"ש דויטש צילום: באדיבות המצלם

דאגה רבה בעולם הישיבות עם הידיעה כי ראש הישיבה הגרב"ש דויטש, אושפז בבית החולים בלייקוד בניו ג'רזי, לאחר שהתגלה ברגליו זיהום חמור. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ראש הישיבה יצא למסע בארה"ב, לרגל שמחת נישואי נכדתו, שאמורה להתקיים בלייקוד בניו ג'רזי ביום ראשון הקרוב, ובמקביל לכך היה אמור במהלך הימים הסמוכים לחתונה, למסור מספר משאות חיזוק ושיעורי תורה מרכזיים בהיכלי התורה והישיבות בארה"ב, וכמו"כ להשתתף במספר דינרים בהשתתפות נגידים ונדיבי עם לטובת מוסדות התורה והחינוך בארה"ק העומדים תחת נשיאותו.

הגרב"ש בטיסה לארה"ב.

כאמור ראש הישיבה יצא לארה"ב ביום שלישי האחרון ול'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר הטיסה הוא חש ברע ובעצת רופאיו הוחלט להעבירו לבית החולים לבדיקות מקיפות, שם התגלה כי ראש הישיבה סובל מזיהום חמור ברגלו, כשלעת עתה הוא מאושפז בביה"ח להמשך טיפול.

מקורביו מוסרים שב"ה מצבו של רה"י יציב, אך הוא זקוק לרחמי שמים מרובים על מנת להתגבר על הזיהום וכדי שיוכל להמשיך במסעו ולהשתתף בשמחת נישואי נכדתו. מקורביו מבקשים לעורר רחמים מרובים, לרפואת רבי ברוך שמואל הכהן בן לאה דויטש שליט"א בתושח"י.

הרב ברוך שמואל דויטש בית חולים ביקור בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד