כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"אתם מגעילים אותי"

חרדית הותקפה בנוזל על פניה, והצליחה להדוף את התוקף

גבר אפרו אמריקאי תקף אישה חרדית ברחובה של עיר בשכונת קראון הייטס בברוקלין | האישה נאבקה בתוקף שהתיז נוזל על פניה והצליחה להבריח אותו מהמקום | ארגון 'השומרים' פרסם אזהרה והמשטרה פתחה בחקירה

חרדית הותקפה בנוזל על פניה, והצליחה להדוף את התוקף
כוחות משטרה בקראון הייטס-ארכיון צילום: ארגון השומרים קראון הייטס

אישה חרדית הותקפה בצהריי יום רביעי בשכונת קראון הייטס בברוקלין, ניו יורק, בשל היותה יהודייה. לפי ארגון השומרים של קראון הייטס, האישה צעדה ברחוב איסטרן פארקווי בשעה 11:30, כשלפתע היא הבחינה בגבר אפרו אמריקאי מתקרב אליה בכוונה לתקוף אותה.

הודות לשנים של שיעורי אומנויות לחימה, האישה הצליחה להימנע מפציעה כשהגבר ניסה לפגוע בה והתיז לעברה נוזל מבקבוק. לאחר מכן הוא נמלט במהירות מהמקום.

הגבר ניגש אל האישה ופתח בקבוק מיץ, אותו השליך אל פניה של האישה אשר הינה בחודשי לידה מתקדמים, היא לא נפגעה אך בגדיה ניזוקו מהנוזל. לפני שנמלט אמר התוקף לאישה: "אתם מגעילים אותי". האירוע התרחש לעיני עדים רבים וקורבנות פוטנציאליים אחרים, אך האיש בחר דווקא בה.

ארגון השומרים של קראון הייטס הוזעק והגיע למקום תוך רגעים, אך התוקף כבר ברח, המשטרה הגיעה זמן קצר לאחר מכן ותשאלה את האישה בתקווה שתוכל לזהות את התוקף.

למרבה המזל, האישה לא נזקקה לטיפול רפואי. ארגון השומרים פרסם הודעה לאחר התקרית והודיע לחברי הקהילה על האירוע. הארגון הזהיר שנשים צריכות "להיזהר כשהולכות אל הפארק וממנו, להישאר ערניות להיות זהירות ולהיות מודעות לסביבתן".

תקיפה אנטישמית אישה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד